شنبه , ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » درگیری دو تن از اعضای شورای شهر میاندوآب به نام‌های منوچهر قاسم‌زاده و مرتضی نجفی

درگیری دو تن از اعضای شورای شهر میاندوآب به نام‌های منوچهر قاسم‌زاده و مرتضی نجفی

درگیری دو تن از اعضای شورای شهر میاندوآب به نام‌های منوچهر قاسم‌زاده و مرتضی نجفی بر سر تصاحب یک قطعه زمین بوده که میخواستند به بهانه ساختن مسجد ان را “ملاخور” بکنند!

منوچهر قاسم زاده- یکی از طرفین درگیری-  از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دید، و در اثر ضربه سنگین مغزی کارش به مداواهای ویژه و “ام آر آی” و جراحی کشیده شد.

با این همه منوچهر شریفی – رئیس شورای شهر میاندوآب – درباره درگیری فضاحت آمیز مزبور با خونسردی  گفت: هیچ اتفاق خاصی در این درگیری رخ نداده است.پیشتر درگیری‌های شدیدتر از این هم در شوراهای شهرهای مختلف کشور اتفاق افتاده است و این یک امر طبیعی است.وجود اختلاف نظر را در میان اعضای شورای شهر را امری عادی است و اگر اختلاف نظر نباشد که نمی‌توان به نتیجه رسید و اختلاف نظر این دو همکار نیز بر سر زمینی در یکی از مناطق میاندوآب برای مسجد بوده رخ داده است.

 

جستجوی رسانه ای در اخبار پیرامون این رویداد حکایت از بدحالی عضو کتک خورده شورای شهر میاندوآب دارد و عکسهای وی که در بیمارستان بستری است نشان میدهد این فرد از ناحیه سر و گردن دچار آسیب شده است

به گزارش جهان به نقل از تسنیم، خبرنگار تسنیم برای دریافتن میزان صحت این اخبار به سراغ رئیس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی رفته و جویای اصل ماجرا شد. رسول اصغرزاده – رئیس شورای اسلامی آذربایجان غربی- اظهار داشت: درگیری میان دو نفر از اعضای شورای شهر میاندوآب به نام‌های آقایان نجفی و قاسم‌زاده رخ داده که منجر به انتقال آقای قاسم‌زاده به بیمارستان مهاباد شده و اقدامات ام‌ آر آی بر روی وی انجام شده است.هنوز به جزئیات این درگیری ورود نکرده‌ایم و علت درگیری نیز مشخص نیست در واقع نمی‌دانیم که درگیری بر روی مسائل کاری بوده است یا شخصی و با مشخص شدن آن موضوع اطلاع‌رسانی می‌شود.حال آقای قاسم‌زاده خوب است