جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خوف از “نفوذ” در همه حوزه ها و حوضچه ها موج میزند!

خوف از “نفوذ” در همه حوزه ها و حوضچه ها موج میزند!

آخوند ابراهیم رئیسی: باید با فرهنگ زیارت، و گسترش امامزاده سازی به مقابله در جنگ نرم برویم و مانع دشمن از “نفوذ” بشویم!!!

قرار است امامزاده ها پایگاه مقابله با “نفوذ” در فضای جنگ نرم بشوند!!!

تولیت آستان قدس رضوی اظهار داشت: امروز زیارت به‌عنوان مزیت مهمی برای مصون‌سازی جامعه در مقابل جنگ نرم است و دلیل مخالفت برخی در فضای مجازی و در روزنامه‌ها نشان‌دهنده اثرگذاری زیارت است.

تسنیم: آخوند ابراهیم رئیسی عصر دوشنبه در آئین اختتامیه سومین نمایشگاه‌ رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی این مطلب را بیان کرد و افزود: جایگاه زیارت برای دشمن یک خطر محسوب می‌شود و به‌دنبال این هستند که تردید ایجاد کنند ولی ما باید بدان توجه کنیم و فواید و آثار پربرکت آن را مورد اهتمام قرار دهیم که یکی از آنها جلوه اربعین حسینی است.

وی در ادامه به شناخت و معرفت امام حسین(ع) اشاره کرد و افزود: امام حسین(ع) الگویی مناسب و خداخواهی و دگرخواهی بود و تمام داعیه‌داران حقوق بشر نیز باید بدانند که امام حسین اوج دگرخواهی بود.

آخوند رئیسی با قیاس توابین و یاران امام حسین گفت: توابین هم شعار و هدفشان مقدس بود و در این راه به شهادت رسیدند اما تنها در تاریخ به جا مانده است ولی اصحاب امام حسین نامشان برای همه باقی است که این در نوع شناخت و زمان‌شناسی و الگوی‌ آنان محسوب می‌شود.

تولیت آستان قدس رضوی درباره مواجهه دشمن با نظام اسلامی و شکست‌های متحمل شده آنان گفت: به‌دلیل ریشه‌دار شدن نظام اسلامی در بین ملت‌ها امروز جنگ نرم گسترده‌ای را دشمن علیه ما و جبهه انقلاب شکل داده و به‌دنبال این هستند که تا با جنگ نرم باورها، اندیشه‌ها و فکرها را مورد هدف قرار دهند تا سبک زندگی مردم را متفاوت کنند.

وی افزود: دشمن به‌دنبال این است تا در عرصه ارتباطات با دروغ، شایعه، باطل جلوه دادن حق و سایر موارد اثرگذاری کند که این کار را هم از طریق ادبیات مکتوب، فیلم، سینما و انیمیشن دنبال می‌کند.

آخوندرئیسی افزود: امروزه رسانه‌های دیجیتال و اکتشافات انجام گرفته که به‌سرعت ایجاد شده همه ابعاد زندگی را تحت تأثیر قرار داده و باید این ابزار رسانه‌های دیجیتال را در جهت برتری به کار گرفت.

تولیت آستان قدس رضوی راجع به جنگ نرم و عملکرد دشمن گفت: دشمن در این جبهه به‌دنبال آن است تا تغییر در رفتارها، باورها، شرایط سیاسی و اجتماعی ایجاد کند و به نفوذ در اقتصاد، فرهنگ و حکومت بپردازد و در پی آن است تا جامعه‌ای با نگاه خود ایجاد کند و جامعه اسلامی را از هویت اسلامی و ارزش‌ها تهی گرداند.

وی در ادامه به فعالان رسانه جبهه انقلاب گفت: در حوزه فضای دیجیتال کسانی که فعال هستند باید بدانند که حرکت‌شان مؤثر و موج‌آفرین در جامعه بشری است و با نگاه مصمم و عزم ملی و عملی، دوراندیشی و امید به آینده راه خود را دنبال کنند.

حجت الاسلام رئیسی تصریح کرد: امیدواریم شاهد تحول و اثرگذاری بیشتر در عرصه رسانه برای مقابله با جنگ نرم دشمن باشیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار دهیم.