جمعه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » اظهارات ناسید ابراهیم رئیسی درباره وضعیت موجود جامعه، بسیاری را نسبت به عمق فاجعه تکان داد.

اظهارات ناسید ابراهیم رئیسی درباره وضعیت موجود جامعه، بسیاری را نسبت به عمق فاجعه تکان داد.

ناسید ابراهیم رئیسی در برنامه تلویزیونی خود درشبکه صدا و سیما عمق فلاکتی را که کودتاگران حامی دولت هم و دهم احمدی نژاد برای ملت ایران به میراث گذاشته اند را قدری علنی کرد.

اولین برنامه تلویزیونی ناسید ابراهیم رئیسی و اظهارات  وی درباره وضعیت موجود جامعه بسیاری را نسبت به عمق فاجعه تکان داد.

سایت مشرق – اطلاعات ضدامنیتی سپاه پاسداران- مدعی شده که اظهارات ابراهیم رئیسی ناسید سبب عصبانیت زودهنگام برخی از دولتی ها شده است!

به گزارش مشرق، حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور که پیش از نیز با برخی توییت های شاذش سبب دردسرهای سیاسی برای دولت شده بود در واکنشی عجولانه اوج عصبانیت خود را از اظهارات سید ابراهیم رئیسی در برنامه گفتگوی ویژه خبری نشان داده است.

ابوطالبی در اینباره در توییتر خود نوشت:

۱) امشب مدعیان کاروکرامت، عجب جامعه سیاهی را در کشور به تصویرکشیدند: فقر، بیچارگی، گرسنگی، تحقیر، بحران بیکاری، فلاکت، فساد، نزاع میان قوا، و…

٢) اگرانتخاب شوند هم ظاهرا می خواهند همه کارهای انجام شده توسط این دولت را دوباره انجام دهند!؛ بهتر بودقبل از قضاوت! قدری بیشترتحقیق می کردند؛

٣) مسئول دولتهای نهم و دهم هم همین گونه و با همین سیاه نمایی سخن می گفت؛ حالاوزرای آن دولت، گرد کاروکرامت جمع آمده اند. سرنوشت آن چه شد؟ این تذهبون.»