X

پروپاگانداچی های اطلاعاتی نظام ملاها کارشان به مضحکه تقلیل یافته است!

به دنبال شکست کامل نمایش ضدمردمی “انتخابات” یعنی جمع کردن سیاهی لشکر پای صندوقهای رای، سایتهای فرق و ادیانیِ نهادهای اطلاعاتی به دروغهای بزرگ متوسل میشوند!

سایت فرق و ادیان موسوم به روشنگر با انتشار عکسی از خبرگزاری حکومتی ایرنا دو خانم را در برابر دوصندوق رای نشان میدهد و در شرح حضور این دو خانم مینویسد “مشارکت یکپارچه و پرشور اقلیت های دینی در انتخابات” ؟!!

ورشکستگی بیچاره شان کرده است!

روشنگر فرق و ادیان: تصاویری از حضور اقلیت های دینی کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
تبریز- ایرنا- اقلیت‌های دینی تبریز با حضور یکپارچه و پرشور در شعبه ویژه خود و انداختن رای به صندوق، همبستگی ملی در تقویت نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

⭕️ مشارکت یکپارچه و پرشور اقلیت های دینی در انتخابات

💢 اقلیت های دینی در جمهوری اسلامی ایران همواره نقش مهمی در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت در انتخابات داشته اند و طبق قانون اساسی از آزادی های فراوانی برخوردارند که آزادی عقیده و اندیشه در کنار حق رای دادن و انتخاب شدن تنها بخش کوچکی از این آزادی ها است.

▪️ #زرتشتیان، #کلیمی‌ها و #مسیحیان ( ارمنی و آشوری ) اقلیت های دینی شناخته شده به حساب می آیند که دارای نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند، این اقلیت های دینی با توجه به جمعیت خود و بر اساس قانون اساسی دارای پنج نماینده هستند.

در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی #اقلیت‌های_دینی هم‌پای سایر مردم کشور آزادانه نماینده مرود نظر خود را انتخاب کرده و آرای خود را به صندوق انداختند.

نمایش همبستگی ملی با حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات