جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » پروپاگانداچی های اطلاعاتی نظام ملاها کارشان به مضحکه تقلیل یافته است!

پروپاگانداچی های اطلاعاتی نظام ملاها کارشان به مضحکه تقلیل یافته است!

به دنبال شکست کامل نمایش ضدمردمی “انتخابات” یعنی جمع کردن سیاهی لشکر پای صندوقهای رای، سایتهای فرق و ادیانیِ نهادهای اطلاعاتی به دروغهای بزرگ متوسل میشوند!

سایت فرق و ادیان موسوم به روشنگر با انتشار عکسی از خبرگزاری حکومتی ایرنا دو خانم را در برابر دوصندوق رای نشان میدهد و در شرح حضور این دو خانم مینویسد “مشارکت یکپارچه و پرشور اقلیت های دینی در انتخابات” ؟!!

ورشکستگی بیچاره شان کرده است!

روشنگر فرق و ادیان: تصاویری از حضور اقلیت های دینی کشور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی
تبریز- ایرنا- اقلیت‌های دینی تبریز با حضور یکپارچه و پرشور در شعبه ویژه خود و انداختن رای به صندوق، همبستگی ملی در تقویت نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند.

⭕️ مشارکت یکپارچه و پرشور اقلیت های دینی در انتخابات

💢 اقلیت های دینی در جمهوری اسلامی ایران همواره نقش مهمی در عرصه های مختلف به ویژه مشارکت در انتخابات داشته اند و طبق قانون اساسی از آزادی های فراوانی برخوردارند که آزادی عقیده و اندیشه در کنار حق رای دادن و انتخاب شدن تنها بخش کوچکی از این آزادی ها است.

▪️ #زرتشتیان، #کلیمی‌ها و #مسیحیان ( ارمنی و آشوری ) اقلیت های دینی شناخته شده به حساب می آیند که دارای نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند، این اقلیت های دینی با توجه به جمعیت خود و بر اساس قانون اساسی دارای پنج نماینده هستند.

در انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی #اقلیت‌های_دینی هم‌پای سایر مردم کشور آزادانه نماینده مرود نظر خود را انتخاب کرده و آرای خود را به صندوق انداختند.

نمایش همبستگی ملی با حضور اقلیت‌های دینی در انتخابات