X

یک سال پیش در چنین روزهایی، انتشار فایل صوتی آیت الله منتظری پایه های استبداد را به لرزه درآورد

سال گذشته در ۱۹ مرداد ماه(۱۳۹۵)، شیخ شجاع و مردمی با انتشار فایل صوتی آیت الله العظمی منتظری پرده از قتل عامهای تابستان ۱۳۶۷ کنار زد!

اگر امروز جلادی مانند رئیسی، رئیس جمهور نمی باشد، و پس از گذشت ۲۹ سال از قتل عام زندانیان سیاسی در تابستان ۱۳۶۷، یاداوری این جنایت تاریخی «که می توان آن را هولوکاست ایران نامید»، پایه های استبداد را به لرزه درآورده، و نهادهای حقوق بشری را فعال ساخته، تنها و تنها به دلیل انتشار فایل صوتی جلسه آیت الله منتظری با هیات مرگ توسط شیخ شجاع وجوانمرد، احمد منتظری است!

حجت الاسلام شیخ احمد منتظری ، فرزند آیت الله العظمی منتظری دلایل انتشار این نسخه صوتی را در سال گذشته در سالگرد جنایات ۶۷ اینگونه تشریح کرد:

«این فایل صوتی تایید صحبت‌های آیت الله منتظری است که در سالهای قبل منتشر شده بود . گفته می شد که این اسناد واقعی نیست یا اسناد درست نیست . این فایل تایید آن اسناد بود .

مشخصا آقای حمید روحانی در نشریه ۱۵ خرداد گفته بود که این خاطرات منسوب به آقای منتظری است و آقای منتظری اینها را نگفته است و آنها را مخدوش اعلام کرده بود. این فایل صدای آقای منتظری است . شاید این فایل اگر زودتر منتشر می شد میان اسناد گم می شد و به این شکل مورد توجه قرار نمی گرفت .الان با گسترش فضای مجازی اثر بیشتری خواهد داشت . در حال حاضر در فضای مجازی دائما بحث بر سر این موضوع است و این فایل دلیلی متقن است که این شرایط وجود داشته و منظور آیت الله منتظری از مخالفت چه بوده .»