X

خیابانهای تهران پس از وقوع زلزله دماوند!مردم تهران به خیابان‌ها پناه بردند/ ‌شرایط دماوند بحرانی اعلام شد/ثبت ۱۶ پس لرزه در دماوند

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران از ثبت ۱۶ پس لرزه در دماوند خبر داد.

به گزارش مشرق، منصور درجاتی اظهار داشت: بیش از ۱۶ پس لرزه داشتیم، که بالاترین پس لرزه ۳.۹ ریشتر بوده است و این پس لرزه‌ها نشان می‌دهند، که زلزله اصلی به احتمال زیاد همان زلزله ۵.۱ ریشتری بوده است.وی از مردم خواست، به شایعات متأسفانه شش نفر مصدوم در دماوند و پنج مصدوم در تهران در حین فرار از زیر سقف داشتیم و یک نفر در رودهن حین فرار جان خود را از دست داده است.مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران گفت: تاکنون خسارتی در پی وقوع زمین لرزه دماوند گزارش نشده است.

منبع: مهر

خروج مردم تهران از خانه‌ها در پی بروز زلزله 5.1ریشتری

فرماندار دماوند با بیان اینکه ‌تمام دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل شدند، گفت: بعد از زلزله ۵.۱ ریشتری ‌شرایط دماوند بحرانی اعلام شد.

به گزارش مشرق، مهدی حیدری با اشاره به وقوع ‌دو زلزله با ریشتر کم در دماوند در ساعات پایانی شب اظهار داشت: بعد از وقوع ۵.۱ ریشتری، در شهرستان شرایط بحرانی اعلام کردیم و ‌تمام دستگاه‌ها در آماده‌باش کامل شدند.

وی با بیان اینکه تاکنون خسارت مالی ناشی از زلزله نداشته‌ایم، افزود: خسارت جانی ناشی از زلزله نداشته‌ایم و از مردم می‌خواهیم خونسرد باشند چرا که تمام نیروها در آماه‌باش هستند.

منبع: تسنیم