X

دهیار سابق وکیل خود را مقابل ساختمان دادگستری لنگرود کشت

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که دهیار سابق یکی از روستاهای شهرستان لنگرود، صبح یکشنبه 20 مه با وکیل خود روبروی ساختمان دادگستری منطقه درگیر شد و او را به اسلحه

شکاری کشت.

به نوشته رسانه‌ها، محمد رضا جعفری خیرخواه معاون اجتماعی پلیس گیلان اعلام كرد که گزارش قتل فرزانه پور رجبی وکیل دادگستری مقابل ساختمان دادگستری لنگرود، صبح یکشنبه به مسئولان انتظامی رسید و بعد مشخص شد قاتل با اسلحه شکاری او را به قتل رسانده و سپس متواری شد.

او افزود: «برابر تحقیقات اولیه قتل به خاطر اختلافات شخصی بوده است».

پس از آن سرهنگ مجید نکویی فرمانده انتظامی لنگرود با اعلام دستگیری قانل گفت که او «2 گلوله به ناحیه پشت و قلب مقتول شلیک کرده است».

خانم زینب طاهری وکیل درویش دلاور محمدیاور ثلاث در واکنش به خبر شهادت همکارش نوشت : متاسفانه باخبر شدیم همکار و وکیل پایه یک دادگستری “سرکار خانم #فرزانه_پوررجبی”دیروز صبح براثر شلیک گلوله موکل خود که دهیار سابق یکی از روستاهای شهرستان لنگرود بود به #شهادت رسید.

شهادت مظلومانه ایشان ، در حین خدمت صادقانه و در محل دادگستری را ضمن عرض تسلیت و آرزوی صبر از درگاه خداوند منان برای خانواده محترم ایشان به جامعه حقوقدانان و وکلای دادگستری کشور نیز تسلیت عرض مینماییم.

#زینب_طاهری|۹۷/۲/۳۱