X

کانال «هواداران احمدی نژاد» با ۳۵۰۰ عضو در پیام رسان  سروش دقایقی پیش توسط سروش حذف شد 

در حالیکه اینروزها بحث داغ فیلترینگ تلگرام شدت گرفته و تمامی دولتمردان اعمّ از ریز و درشت درباره آن اظهار نظر می کنند؛ مردم اعتمادی به پیامرسانهای داخلی نداشته و همچنان به تلگرام رجوع می کنند.

به گزارش شبتاب ، نمونه روشنی از عدم اعتماد به پیامرسانهای داخلی حذف کانال هواداران محمود احمدی نژاد است که با ۳۵۰۰ عضو در پیام رسان  سروش حذف شد.

شاید دلیل این حذف ، اظهارات اخیر رئیس جمهور پیشین ایران در انتقاد از دستگاه قضایی است که شدت گرفته و وی و هواداران و حامیانش بشدت سیاستهای سرکوبگرانه حاکمیت را به باد انتقاد گرفته اند.

تلگرام دولت رادیو تلویزیون بهار در این باره می نویسد : «دلیلی روشن برای اینکه نمی توان به هیچ پیام رسان ایرانی اعتماد کرد.»

از سوی دیگر ، علی رغم فشار نیروهای امنیتی – اطلاعاتی بر امضاکنندگان نامه به بیت رهبری ،  شمار امضاکنندگان این نامه همچنان در حال افزایش است و تعداد آنها به بیش از ۸۰۰ نفر می رسد. گفته می شود امضاکنندگان این نامه از نخبگان حوزوی و فعالین دانشگاهی کشور هستند.

به گزارش دولت بهار، کانال رویش نوشت:

پس از انتشار نامه دلسوزانه مسئولین تشکل‌ها، فعالین دانشگاهی و حوزوی به رهبری و ارایه تحلیلی کلان پیرامون وضعیت کشور و ضرورت استقبال از اصلاحات اساسی، در حالی که فراخوان عمومی برای پیوستن به امضاکنندگان این نامه نشده بود، بسیاری از دانشجویان، طلاب و اساتید ضمن ابراز لطف و همدلی نسبت به آن، خواهان درج نامشان در فهرست امضاکنندگان شدند.

آنچه مقصود اصلی از نامه‌نگاری به مقام معظم رهبری بوده بیان دقیق وضعیت کشور‌، مخاطرات پیش روی انقلاب، تامل بر مسیر آینده و لزوم اصلاحات اساسی در کشور بوده است. لکن با توجه به درخواست های مکرر نخبگان برای پیوستن به امضاکنندگان این نامه و به منظور احترام به درخواست ایشان، پیوست فهرست امضاکنندگان تنظیم گردید.

تلگرام رادیو- تلویزیون بهار با انتشار تصویری از قاسم سلیمانی نوشت : «آقای ابرقهرمان، به بقایی پول دادی یا نه؟»

حال حمید بقایی بشدت وخیم گزارش شده است از وی فایلی صوتی منتشر شده است.

به گزارش دولت بهار، متن پیام صوتی حمید بقایی به شرح زیر است:

اگر بخواهند مرا به بیمارستان بفرستند شرطم این است که اول باید بروم منزل و اگر نخواهند بفرستند مطلقا نمی روم.

وضعیت جسمی من هم واقعا خوب نیست، خیلی افتضاح است. یعنی پزشکان که آمدند چک کردند، وضعیت جسمی من افتضاح است. یعنی از مرحله عادی گذشته است. خب پزشکان که کامل صحبت نمی کنند ولی همان قند و فشار خون را که می گیرند همه شان معتقدند که وضعیتم خوب نیست.

حالا هم که دارم درد می کشم خودم متوجه می شوم، چشم هایم سیاهی می رود، معده و کلیه هایم درد میکند. اما تحمل می کنم، نگران نباشید.

من اعلام کردم که آقای احمدی نژاد در این اعتصاب غذا هیچ نقشی نداشته، هیچ دخالتی ندارد و تصمیم خودم است. هر کس هم که بخواهد بیندازد گردن ایشان، هم دروغگوست و هم کذاب. یک وقت نیندازند گردن ایشان و بگویند که آقای احمدی نژاد به بقایی گفته اعتصاب غذا کن. اصلا به ایشان ربط ندارد. خواهش می کنم این را هم اعلام کنید. آقای احمدی نژاد سرور من است ولی اینجا دیگر شرمنده ام، نمی توانم از ایشان تبعیت کنم.

بقایی ذره ای نسبت به شما کوتاهی نخواهد کرد، تا آخر هم ایستاده و اعتقاد به آرمان شما دارد.

یک جان است، یک جان که ارزشی ندارد. اینهمه آدم شهید شدند من هم رویش. آن هایی که ظلم می کنند جنایتکار بشریت هستند و باید جواب بدهند. فکر نکنند که هر غلطی که بخواهند می توانند بکنند. حتی خانواده های ما هم محکم هستند. آن ها محکم ایستاده اند، از چیزی هم واهمه ندارند.

ولی به دکتر احمدی نژاد بگویید که خداوکیلی کادر زندان خیلی خوب برخورد می کنند. جالب است که همه شان هم عاشقت هستند. گاهی برخی از آن ها می گویند به آقای رئیس بگو خیلی عاشق داری.

در حالیکه هفته گذشته جمعی از حامیان و هواداران محمود احمدی نژاد با فراخوان بست نشینی و قرائت دعای دسته جمعی لبیک گفته و در صحن حرم امام زاده صالح حضور بهم رساندند ، امروز پنجشنبه  ۲۳ فروردین ۱۳۹۷  بار دیگر ، «اطلاعیه مراسم بست نشینی و قرائت دعای دسته جمعی برای آزادی زندانیان در امام‌زاده صالح (ع) » منتشر شده و و در آن آمده است :

با توجه به تداوم بازداشت غیرقانونی افراد بیگناه و همچنین بی توجهی مقامات قضایی به درخواست قانونی آقای حمید بقایی برای اعاده دادرسی که طی یک ماه گذشته در اعتصاب غذا به سر می برد، مراسم بست نشینی و قرائت دعای دسته جمعی برای آزادی همه زندانیان بی گناه و مظلوم، روز پنج شنبه ۲۳ فروردین ماه از ساعت ۱۹ تا اذان مغرب و عشا و همزمان با شام شهادت امام موسی کاظم (ع) در صحن بارگاه امام زاده صالح فرزند آن امام همام ، واقع در تجریش برگزار می شود.

توجه همه عزیزان را به این مهم جلب می نماید که هدف از انجام این مراسم، استغاثه و توسل به درگاه حضرت احدیت در ماه عزیز رجب برای آزادی همه زندانیان بیگناه و مظلوم است.

مراسم مزبور در کمال نظم و آرامش و با رعایت شئونات حریم اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد و هرگونه حرکت و اقدامی در مغایرت با آن را از خود نمی دانیم.