X

این نکبتهای خاک برسر با دروغبافی فضیحتباری که دمشان را به تله رسوائی انداخته، به چه فلاکتی مبتلا شده اند!!

مزدوران “تکفیری- داعشی طائب – نقدی”  لاف گزافی  زدند  و دور منقل تریاک ادعا کردند یک ماه رصد اطلاعاتی کرده اند و از طریق یک کانال تلگرامی “نیست درجهان” زیر آیدیِ جعلیِ-  Alodorrtv121 ؟؟!!-   به قول خودشان “شخص رابطی” را کشف کرده اند. اما از آنجا که همه این ادعاها کشک و پشم و شیشه و حاصل حضور در حلقه چرس و بنگ است، افشایِ فضاحت کارشان رسوایی بزرگی به بار آورد.

افشا شدن این موضوع آنها را سراسیمه کرد!

دویدند و یک کانال قلابی تلگرامی با همین عنوان کذایی Alodorrtv121  ؟؟!! به دست خودشان ظرف ده دقیقه سرهم بندی کردند؟؟!! که بگویند این طوری که گفته میشود که چنین کانالی نیست، واقعیت ندارد. غافل از این که افشای لحظه ساخت این کانال قلابی و لحظات قراردادن چند پست کشکی در آن، برای لاپوشانی رسوایی به بار آمده،  فضاحت افزونتری برای این بی آبروها به بار آورد و زوزه آنها را به فلک هفتم رساند!!

اما جالبتر این که از این کانال جعلی که ظرف ده دقیقه سرهم بندی کرده اند به عنوان تله نام میبرند. تله ای که جز دُم و دنبالچه خودشان چیز دیگری درآن گیر نکرده است.

 

خاک برسر آن مدیران بیشعوری که چنین مزدورهای بیعرضه و دست و پا چلفتی را باهزینه کردن از بیت المال برسر سفره سور و سات مینشانند! همین!

 

کانال تلگرامی تکفیری موسوم به فرقه نیوز – که میخواهد وانمودکند پناهگاه دراویش سنتی اهل تعامل است؟؟!!- اراجیف زیر را برای فرارروبه جلو با زدن پشتک و وارو های وارونه که ویژه افراد مختل المشاعر و جنون زده است – سرهم بندی نموده است!!!  برای ثبت در قسمت طنز تاریخِ دشمنی معاندان تکفیری تصوف و عرفان اسلامی  ثبت میشود!!

سرگردانی و تناقض ماذون طرد شده!

بعد از انتشار آیدیAlodorrtv121، مصطفی آزمایش برای فرار از رسوایی رسما در کانال خود ادعا کرد این آیدی اصلا وجود خارجی ندارد! گاف ماذون سیاسی با افشاگری دوباره بخش تصوف پایگاه خبری فرقه نیوز همراه شد تا دراویش با بررسی آیدی منتشر شده پی به چهره حقیقی و کذاب مصطفی آزمایش ببرند.

فضای به وجود آمده با بمب خبری فرقه نیوز باعث شد چاره ای جز خبرسازی وجود نداشته باشد، قطب مدرن گروهک مجذوبان در یک حرکت بچه گانه با ساخت کلیپی مدعی شد عکس های پروفایل آیدی Alodorrtv121 کلا در مدت زمان ده دقیقه آپلود شده، تا به خیال خام خود به خنثی سازی بمب خبری فرقه نیوز بپردازد! ماذون_طرد شده به نحوی از افشاگری خبرگزاری صوفیه سرگردان شد که فراموش کرد چند ساعت قبل مدعی شده بود این آیدی اصلا وجود خارجی ندارد. برای پی بردن به چهره حقیقی و کذاب مصطفی آزمایش کافی است به دو ادعای وی در مدت زمان کمتر از ۶ساعت دقت کنید؛

۱. ادعای وجود_خارجی_نداشتن آیدی Alodorrtv121
۲. ادعای آپلود_عکس های آیدی Alodorrtv121 در مدت زمان ده دقیقه
به نظر شما اگر شخصی ریگی در کفش خود نداشته باشد و از لحاظ روحی و روانی در شرایط عادی باشد این گونه با وحشت به تناقض گویی و دست و پا زدن می افتد.

جناب آزمایش لطفا تکلیف مخاطبین و دراویش کانال خود را مشخص کنید، بالاخره این آیدی وجود داره یا نداره؟