X

جیره خوارانِ “فرقه منقلیه” در کارگاه لافزنی، ترقهء نم کشیدهء از صدا افتاده را به عنوان “بمب خبری” در بوق میکنند!

کانالهای بیخبر ضد تصوف – که مُدام  خود را به عنوان پایگاه خبررسانی  به اصطلاح “دراویش سنتی اهل تعامل”    جا میزنند و عکسها و کلیپها و نوارهای صوتی و تصویری  درویشها را با سرقت و به منظور بازاریابی اینترنتی؟؟!!  منتشر میکنند، با پخش یک شایعه دروغ، دُمِ خودشان رادستی دستی به تله انداخته  ودست خالیشان را باناشیگری وپَخمگی  رو کردند!!

این شایعه – که کانالهای کذّاب و جاعل ضدتصوف آن رابه عنوان یک “بمب خبری” طرح و درباره آن با آب و تاب قلابی  و عوامفریبانه نوشته اند:       ”  بعد از یک ماه تلاش شبانه روزیِ تیم رصد خبرگزاری صوفیه، رابطِ” گروهک مجذوبان” و”اقطاب مدرن”  شناسایی شد و شکار تله اطلاعاتی “فرقه نیوز” شد”،   یک کانال دروغی و معدوم و لاشئء میباشد.

این نکبت زده های بیچاره، برای آن که دست خالی خودشان را مخفی کنند، با طرح یک آدرس تلگرامی که اصلا وجود خارجی ندارد و قرار دادن سه تصویر مخدوش، مدعی شده اند که یک ماه رصد اطلاعاتیشان نتیجه داده و موفق  به شناسایی یک “فرد رابط” – که اصلا وجودخارجی ندارد- بین “گروهکِ مجذوبان” ؟؟!! و”اقطاب مدرن”؟؟!! شده اند!

خاک برسر مدیرانی که در بیخبری   بیت المال را هزینه یک ماههء چرسیهایی میکنند که دور منقل وافورکشی حلقه میزنند و در میان دود و دم، رصد اطلاعاتی میکنند! همین!