X

واقعیت مربوط به ادعای هک ناگهانی وهمزمان سایت سه روزنامه در آخرین ساعات شب بیست و یکم بهمن سال 1396 و درست در آستانه نمایش پرهزینه و از پیش تدارک دیده شده بزرگداشت بیست و دو بهمن چیست؟

راست و دروغ این خبر، جعلی بودن یا نبودن آن در روزهای دیگر روشن میشود، اما ضربه روانی این خبر همه تدارکچیهای نمایش بیست و دوم بهمن را مبهوت کرد!هک شدن یا نشدن این سایتها یک مسئله است، و انتشار خبر مربوط به فوت علی خامنه ای رهبر نظام ولایت فقیه درست در شب بیست و دوم بهمن یک مسئله دیگر است.

علیرضا شاکر سردبیر سایت روزنامه قانون در این باره ادعا کرد: در آن دو روزنامه نیز مطلب کذب منتشره در سایت روزنامه قانون انتشار داده بودند. خدمات فنی هر سه روزنامه از یک شرکت صورت بوده و بنابراین بنظر می رسد با نفوذ در آن مجموعه فنی این اتفاق رخ داده است. هر چند که بررسی تکمیلی تر متعاقبا از سوی مدیران این روزنامه ها و پلیس فتا صورت خواهد گرفت.

از جانب دیگر خبرگزاری انتخاب نیز گزارش داد که به گزارش سایت موسوم به “شفقنا” بدنبال هک سایت روزنامه قانون، سایت خبری دو روزنامه آرمان امروز و ستاره صبح نیز هک شد، و بیدرنگ هرسه روزنامه از سترس مراجعین خارج شدند؟!