X

شمخانی میگوید رژیم ایران نقشی در سقوط پهباد اسرائیلی ندارد؟!!!

بی اطلاعی دبیرشورایعالی امنیت ملی از تحولات منطقه جای تامل دارد؟!!!

پاسدار علی شمخانی  دبیر شورایعالی امنیت ملی رژیم ایران روز ۲۲ بهمن۱۳۹۶- با اشاره به این‌که «رژیم ایران هیچ نقشی در سقوط “پهپاد اسرائیلی” ؟!!! ندارد»، گفت: “سقوط این پهپاد “؟!!! معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد.

مسئله اینجاست که اصولا نیروی هوایی اسرائیل پهبادی از دست نداده، بلکه برعکس یک پهباد شناسایی سپاه پاسداران را درمنطقه جولان سرنگون کرده است؟! و ما به ازای آن یک جنگنده بمب افکن اف- 16 را از دست داده و یکی از خلبانان نیروی هوائیش هم دراین ماجرا جان خودرا از دست داده است!!

وقتی علی شمخانی با این درجه از اطلاعات مغشوش مسئول شورایعالی امنیت ملی است، ای به بقیه اعضای این شورایعالی؟!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : شمخانی: ایران هیچ نقشی در سقوط پهپاد اسرائیلی ندارد

 دبیر شورایعالی امنیت ملی ایران با اشاره به این‌که «ایران هیچ نقشی در سقوط پهپاد اسرائیلی ندارد»، گفت: سقوط این پهپاد معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد.

به گزارش ایسنا، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران در حاشیه حضور در راهپیمایی سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در گفت‌وگو با روسیاالیوم، گفت: سقوط پهپاد اسرائیل توسط پدافند هوایی سوریه در روز شنبه به این اشاره دارد که هر خطایی از سوی اسرائیل در منطقه بدون پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: سقوط این پهپاد توسط پدافند هوایی سوریه معادله عدم توازن قوا در منطقه را تغییر داد.

شمخانی در ادامه ضمن رد کردن هر نوع دست داشتن ایران در سقوط پهپاد اسرائیلی، گفت: پدافند هوایی سوریه پهپاد اسرائیلی را که به حریم هوایی این کشور تجاوز کرده بود، ساقط کرد.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه کشورمان نیز دیروز شنبه در همین زمینه با بیان این‌که«ادعاها و سخن‌پراکنی‌های رژیم صهیونیستی مردود است»، تاکید کرد: ادعای پرواز پهپاد ایرانی و نیز دخالت ایران در سرنگونی جنگنده متجاوز صهیونیستی مضحک‌تر از آن است که بدان پرداخته شود.