X

در پیامی دکتر احمدی نژاد متذکر شد: دستگاه قضایی به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شده است!!

 به گزارش دولت بهار: کسانی که آرزوی رهبری یا ریاست جمهوری آینده را در سر می پرورانند تصور می کنند با از سر راه برداشتن ما مسیرشان هموار می گردد/ آنان بدانند که فقط خیال می کنند!

 

متن پیام دکتر احمدی نژاد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دهه فجر انقلاب اسلامی مبارک باد

این روزها یادآور حرکت عظیم و تاریخ ساز ملت ایران برای دستیابی به آزادی ، استقلال، عزت، پیشرفت ، استقرار آرمانها و ارزش‌های الهی و انسانی از جمله عدالت، کرامت، صلح و برادری و محو استبداد و وابستگی است.

یاد و خاطره پیشگامان این نهضت بزرگ، امام راحل(ره)، شهیدان را گرامی می‌دارم.

متاسفم که در چنین ایامی ، دستگاه قضایی با زیر پا گذاشتن قوانین و ارزش های انسانی و الهی، با یورش به جمعی از فعالین رسانه ای و جوانان انقلابی و به خصوص حامیان به سوی بهار، آنان را به جرم فعالیت در فضای مجازی و استفاده از حق آزادی و اعتراض به برخی عملکردهای نادرست ، دستگیر و روانه زندان می نماید.

آشکارا چنین به نظر می رسد که این دستگاه ، خود را ملزم به رعایت مقررات جاری کشور نمی داند زیرا در اقدامی بی‌سابقه ، حتی عزیزانی را که برای پیگیری کار دوستان به ناحق دربندشان ، به دستگاه قضایی مراجعه می نمایند، دستگیر کرده و تحت فشار قرار می دهد و در برابر حیثیت ، وقت مردم و زیان های روحی ، جسمی و اقتصادی که از خلال این رفتار غلط ، بر آنها وارد می شود مسئولیتی احساس نمی کند. متاسفانه مرجع مستقل و صالحی نیز برای شکایت از این اعمال و رفتار نادرست در دسترس مردم قرار ندارد.

عده ای اصرار دارند به دلخواه خود ، افراد را در زندانهای انفرادی حبس نموده و برای دریافت اقاریر دیکته شده ، تحت فشار قرار دهند. شخصی از تهران برخلاف قانون دستور می دهد افراد انقلابی گوناگون و فعال در فضای مجازی را از استانهای مختلف و حتی بدون صدور احضاریه، به صورت ناگهانی در منزل، محل کار و یا خیابان دستگیر و به عوامل تحت امر وی در تهران تحویل نمایند.

عده ای که به هر ترتیب در مراکز قدرت جا خوش کرده اند و برای تثبیت و یا ارتقاء جایگاه خود برنامه‌ریزی می کنند، ظاهراً فقط مردم انقلابی ، بنده و دوستان اینجانب را مانع تحقق آرزو های دور و دراز خود می پندارند.

به همین علت و با این باور که ما هیچ پایگاهی در حکومت و باندهای قدرت نداریم ، ایراد هر نوع تهمت و افترا و یا پرونده سازی و دستگیری را مجاز شمرده و هر اقدامی در این جهت را گامی به سوی اهداف خود تلقی می کنند.

کسانی که آرزوی رهبری یا ریاست جمهوری آینده و تداوم وضع موجود را در سر می پرورانند، ظاهراً تصور می کنند که با از سر راه برداشتن ما، مسیرشان هموار می گردد.

مناصب قدرت، متعلق به ملت و حاصل فداکاری‌های مردم است، بنابراین لازم می دانم ضمن یادآوری حس و حال و خواست مردم در انقلاب 57، به افرادی که با سوء‌استفاده از ساختارها و روابط، در این مناصب قرار گرفته اند هشدار دهم که ملت ایران انقلاب کرد تا شاهد این یکه‌تازی‌ها و زورگویی‌ها و اجحافات نباشد و بتواند آزادانه حرف خود را بزند و از حقوق خویش دفاع کند.

انتظار این بود که دستگاه قضایی به عنوان مهم‌ترین دستگاه حکومتی، در مقام حمایت و دفاع از حق ملت، به پشتیبانی از مردم برای استیفای حقوق اساسی خود مبادرت ورزد، نه اینکه در مقابل آنها بایستد و به ستون اصلی ظلم علیه ملت تبدیل شود.

اگر با بنده و امثال اینجانب، مشکل دارند چرا قدرت خود را به رخ فرزندان ملت کشیده و آنان را تحت فشار قرار می دهند. بنده به عنوان فرزند کوچک ملت بزرگ ایران، برای فداکاری در راه آرمانهای انقلاب و دفاع از حقوق ملت و همه عزیزانی که مورد ظلم واقع می شوند آماده هستم.

اگر روش های این آقایان ، موجب ماندگاری افراد در مناصب قدرت بود ، نوبت به آنان نمی رسید.

به آنها می گویم ؛

اولاً مشکل و مانع اصلی شما ، ما نیستیم ، شما با یک ملت بزرگ و فرهیخته و حاضر در صحنه مواجهید که تک تک اعمال، رفتار و گفتار شما را ثبت می کند و تاریخ به روشنی نشان داده است که اراده ملت ایران جاری و حاکم خواهد شد.

ما نیز قطرات کوچکی از اقیانوس عظیم ملت ایران بوده و خواهیم بود.

ثانیاً تصور نکنید که ما کسی را نداریم. ایمان و باور و در نتیجه تکیه و اعتماد ما بر آن خدایی است که قدرت او فوق همه قدرت هاست و دماغ تمام مستکبران رابه خاک مالیده و خواهد مالید. ما به لطف و کرم او امیدواریم و او در وعده خود تخلف نمی کند.

ثالثاً برخورد شما با ما، صرفاً پرونده شما را سنگین تر می کند و این افتخار بزرگ را برای ما ثبت کرده و خواهد کرد که نه تنها در ظلم و اقدامات غیر مردمی شما مشارکت نداشته ایم بلکه با همه وجود در برابر آن ایستاده و خواهیم ایستاد.

آنان بدانند که فقط خیال می کنند!

باور راسخ داریم که در سایه عنایات الهی و وحدت و ایستادگی و با ظهور بهار انسانی، آرمانهای بلند انقلاب محقق خواهد شد و ملت بزرگ ایران با سربلندی به همه آرزوهای تاریخی خود دست خواهد یافت.

والسلام علی من اتبع الهدی

خادم ملت ایران
محمود احمدی نژاد