X

استفاده ابزاری از حدیث سلسه الذهب توسط غاصب مسند امامت جمعه در مشهد

احمد علم الهدی، بازمانده نسل هارون الرشید دوباره پا را از گلیم خود فراتر نهاد و با فرافکنی و سو استفاده از حدیث «سلسله‌الذهب»  سعی در مشروعیت بخشیدن به افکار پریشان و شرک آلود خود کرد.

 

بازمانده نسل هارون الرشید خلیفه جائر عباسی غاصب مسند امامت جمعه در مشهد گفت: دنیای استکبار امروز  فکر کرده می‌تواند با توطئه‌ و شگرد سیاسی در داخل کشور و تشکل‌های داخل کشور اساس نظام ما را براندازی کند.

وی ادامه داد: این توطئه استکبار آمریکایی در زمان حال، مانند توطئه استکباری مامون در زمان امام رضا (ع) بوده و لذا بهترین روش سیاسی در موقعیت امروز را ما باید از سیره سیاسی امام رضا یاد بگیریم.

علم الهدی بیان کرد: یکی از روش‌های سیاسی این امام متصل کردن مبانی سیاست به مبانی دینی و مقابله با سکولاریسم بود.

وی افزود: امروز برخی سعی می‌کنند سیاست را از دین جدا کنند و برخی جریان‌ها وجود دارد که در عرصه‌های سیاست و رقابت سیاسی دروغ می‌گویند انواع گناهان کبیره رو انجام می‌دهند و بعد که به آن‌ها معترض می‌شوی چرا این کارها را کردی می‌گوید فضای انتخاباتی و رقابت سیاسی است.

علم الهدی با بیان اینکه این افراد خیال می‌کنند فضای انتخاباتی سیاسی همه محرمات را حلال کرده است گفت: امروز مشکل با یک عده انسان‌هایی است که از یک طرف خود را مسلمان و متدین می‌دانند و از طرف دیگر در عرصه‌های سیاسی مبانی سیاست را از مبانی دین جدا می‌کنند.

وی ادامه داد: امام رضا (ع) به عکس سعی داشتند در مقابل یک عده مبانی سیاست را به مبانی دین وصل کنند.

بازمانده نسل هارون الرشید در مشهد با استفاده ابزاری و تفسیر به رای از حدیث سلسله‌الذهب گفت: در این حدیث مبانی سیاست به مبانی دینی وصل شد.

وی ادامه داد: امام حاکم ناظر، امامی است که قدرت را به دست بگیرد و مدیریت جامعه در کف با کفایت او باشد، امامی که بر مبنای اصول امامت جامعه را اداره کند و در برابر بینش مردم سرنوشت مردم دست امام باشد.

علم الهدی بیان کرد: مشروعیت سیاسی منهای مشروعیت دینی طاغوت است و اگر یک عنصری در جریان حاکمیت و مدیریت اجتماعی با انتخابات، مشروعیت سیاسی پیدا کرد اما مشروعیت دینی نداشت، طاغوت است و پذیرش این حکومت کفر است.

وی با اشاره به مراسم ‌تنفیذ ریاست جمهوری در روز گذشته گفت: مقام معظم ‌رهبری حکمی که به رئیس جمهور دادند فرمودند من شما را به ریاست جمهوری “منصوب” می‌کنم و نصب ولی امر و امامت، حاکمیت را از طاغوت بودن خارج می‌کند.

علم الهدی گفت: مشروعیت دینی در کنار مشروعیت سیاسی  باعث می‌شود عنصری که دارای مشروعیت دینی است، طاغوت نباشد، آن‌چیزی که به خدا و مقام امامت و ولایت مربوط است، انتصاب است به همین دلیل رهبر معظم انقلاب از واژه منصوب استفاده کردند. غیر از این مدیریت و حاکمیت، طاغوتی است و تنها چیزی که یک حاکم را در جامعه دینی حاکم مشروع قرار می‌دهد نصب ولی امر است.