X

آیا آرش زنده می ماند !؟ به قلم رضا ملک

 به مناسبت اعتصاب غذای فلسطینیان
 ایرانیان، آیا آرش زنده می ماند !؟
 مقایسه ای نخست وزیر یهودی با یک مدعی اسلام ناب محمدی، خامنه ای
نتانیاهو دستور انتقال اعتصابیون به بیمارستان را صادر کرد—تنها پس از پانزده روز !!!!
 خامنه ای و اطلاعاتش —مانع انتقال اعتصابیون رو به موت به بیمارستان شدند، حتی پس از هفتاد روز !!!!
با نام خدای زندانیان مظلوم سیاسی در اعتصاب غذا
زندانیان مظلوم سیاسی ایران ، چند صباحی است که جان بر کف ، نسبت به ظلم فرعونی بیگانگان حاکم بر وطن دست به اعتصاب غذا می زنند . این جوانان مدافع حقوق اولیه ی مردمان وطن ، تا سر حد مرگ ، خطر می کنند ! ولی دریغ از ذره ای انسانیت ، انصاف و شرافت ! هم اینک دختران و پسران وطنم در بیغوله های زندان هاو سیاهچال های اسلامی با مرگ دست و پنجه نرم می کنند، ولی حاکمان فاسد و رهزنان اجنبی صفت ، با آنان آن می کنند که سیاهترین دژخیمان در طول تاریخ با ایرانیان رفتار کرده اند ! مغول ها ! تازیان ! محمود افغان !
آری / آتنا ها ! آرش ها ! و ……. ولی دست بوسان و آلت پرستان خامنه ای یعنی سپاهیان رهزن و کودتاچی به همراه اسلام سنتی های موتلفه ای ، از طریق بوق های تبلیغاتی خویش همواره رژیم اسراییل را که تا کنون حتی یک نفر از دشمنانش را محکوم به اعدام ننموده مورد حمله تبلیغاتی قرار می دهند ! زهی بیشرمی ! خامنه ای این ستمگر بیگانه پرست که کارنامه ای ده ها هزاری از مرگ و خون و شکنجه زیر بغل دارد ، با گستاخی هر چه تمام تر اسراییل را دشمن بشریت می داند ! حال آنکه خود و رژیم ننگین اش ، رکورد دار شکنجه و اعدام است !
در واقع رژیم زیر سایه ی حملات تبلیغاتی به اسراییل ، فجایع کهکشانی و سیاهی های نجومی خود را لاپوشانی می کند ! من مانده ام اگر کشور اسراییلی وجود نداشت ، این نکبت های عصر حجری چه مستمسکی برای فریب و به خواب بردن ملت ایران داشتند !؟
فراموش نمی کنم ، زمانی را که در سلول های دویست و نه ، فریادی می شنیدم که می گفت : ایکاش هنوز هم در زندان گوانتانامو بود . آری زندان های رژیم اسراییل فاصله ای کهکشانی با زندان های اسلام دروغین و من درآوردی ناب محمدی دارد ! در زندان های اسراییل حتی قاتل نخست وزیرش ازدواج کرده و زندگی عادی دارد ! در حالی که دستگاه فاسد امنیتی خامنه ای ، جوانی همچون آرش صادقی را با سخت ترین صدمات جسمی ، پس از اعتصابی طولانی به بیمارستان نبرده ! رژیم شکنجه گر ، او را به حال خود رها کرده تا با زجر ، مرگ را در آغوش بگیرد ! آنگاه در این شرایط و فضای قرون وسطایی عده ای با انتصابات ! در پی مشروعیت بخشی به کلیسای تدلیس گر حاکم اند !
باید به این جرثومه های خفت و نکبت گفت : همان که فردوسی بزرگ نثارتان کرد ! تف بر تو ای چرخ گردون، تف با آرزوی آنکه روزی همپای مردم یهود اسراییل ؛ نه اعدامی و نه شکنجه ای . آمین
رضا ملک