X

اظهارات بی ربط و بی سروته علی اکبر ولایتی را خودش هم به درستی درنمییابد!!

ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاددر مراسم معارفه سرپرست موقت دانشگاه آزاد تصریح کرد: حدود 12 مرکز خارجی داریم که نمی‌دانیم چه می‌کنند؛ نمی‌دانم مرکز آکسفورد، مسکو و دبی چه می‌کنند. می‌توان در کشورهایی که با ما اشتراک دارند مانند عراق و آذربایجان مراودات علمی برقرار کرد.

آقای نوریان باید ارزیابی از این وضعیت تهیه کند.

دانشگاه آزاد پایگاه انتخاباتی هیچ کاندیدایی نیست/ واقعا نمی‌دانم در مرکز آکسفورد، مسکو و دبی چه می‌کنند

رئیس هیئت‌موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد گفت: دانشگاه آزاد پایگاه انتخاباتی هیچ مجموعه انتخاباتی و هیچ کاندیدایی نیست.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مراسم معارفه علی‌محمد نوریان سرپرست موقت دانشگاه آزاد اسلامی صبح امروز با حضور مسئولان واحدهای مختلف این دانشگاه، اعضای هیئت‌رئیسه، معاونان و مدیران کل  و روسای مختلف واحدهای این دانشگاه بدون حضور میرزاده رئیس سابق این دانشگاه در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار شد.

علی‌اکبر ولایتی رئیس هیئت‌موسس و هیئت‌امنای دانشگاه آزاد اسلامی در جریان این مراسم، گفت: دانشگاه آزاد پایگاه انتخاباتی هیچ مجموعه انتخاباتی و هیچ  کاندیدایی نیست. ورود به انتخابات به مصلحت دانشگاه نیست.

وی افزود: گلایه‌هایی درباره وضعیت فرهنگی دانشگاه آزاد می‌شود که زیبنده نیست، دانشگاه آزاد دارای پسوند اسلامی است و باید در آن فضای اسلامی رعایت شود.

ولایتی با اشاره به صرفه‌جویی در هزینه‌هایی که چندان ضروری نیستند، گفت: دانشجویان نخبه دانشگاه آزاد یا هر دانشگاه دیگر را می‌توان بورسیه کرد و برای آزمایشگاه‌ها تجهیزات خرید.

وی افزود: تغییرات دانشگاه آزاد پایدار است و مسئولان این دانشگاه از آقای نوریان گرفته تا سایر مسئولان با قوت به فعالیت خود ادامه می‌دهند.