X

نامه دکتر مهدی خزعلی، نامزد دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به رهبر نظام

بسم الله الرحمن الرحیم
“فاستقم کما امرت”
مقام محترم رهبری جمهوری اسلامی ایران
با سلام و اهدای تحیّت؛ با امید به عقلانیت و عدم بازگشت به جاهلیت اولی و اخری، مختصر درد دلی به عرض می رسانم. در آستانه انتخاباتیم و کشور بیش از هر زمان نیازمند آرامش و تدبیر است، در عصری قرار داریم که دشمنان اسلام و ایران عزیز، کمر به نابودی ما بسته اند و تنها گفتمانی که می تواند دشمنان را خلع سلاح و این کشتی را به ساحل امن و امان رهنمون سازد، گفتمان امروز “جبهه آزادی” است! و باز بیاد داشته باشیم که همگی در این زورق نشسته ایم و هر کس آنرا سوراخ کند، همه غرق خواهیم شد، ما تلاش داریم تا سایه جنگ و متعاقب آن فروپاشی و خطر تجزیه را از سر میهن عزیزمان رفع کنیم.
متاسفانه بعضی با قصد پاچه خاری و گروهی از ترس به گونه ای برخورد می کنند که چهره نظام را مخدوش و مردم را به اسلام و انقلاب بد بین می سازند، عزیزان ما در شاهرود برای جشن میلاد مولای متقیان، امیر مومنان، علی (علیه السلام) از اینجانب – که عمر خود و پدرم وقف مولا علی (ع) بوده است و در دوران تبعید نیز سالها در همان استان زیسته ام – دعوت به سخنرانی نموده اند و متاسفانه میزبان که از اخیار و محب اهل بیت می باشد توسط امام جماعت مسجد در حضور نمازگزاران و در هنگام نماز مغرب مورد ضرب و شتم و ناسزای ناموسی قرار می گیرد (که حد قذف دارد) و امام جمعه و نماینده ولی فقیه که باید برای مردم پدری کند، با موضعی سخت و تند و صد البته غیرقانونی از مراسم میلاد امام همام (ع) ممانعت بعمل می آورد!
نمی دانم زمان طاغوت چه می کردیم، اما مجالس جشن و مولودی و عزای مان برقرار بود و کسی مزاحم نمی شد! مجوزی هم برای مجالس دینی اخذ نمی کردیم! اینک برای مولودی امیر مومنان علی علیه السلام باید هفت خان رستم را گذراند، باید دم امام جماعت و بسیج مسجد را دید- که دیده بودند!- خان سوم و چهارم و پنجم فرمانداری و شورای تامین و پلیس امنیت است و صد البته خان ششم – که از همه مهمتر است – سپاه است که بر همه احاطه دارد. خان هفتمی هم هست که فعلا نخودی است، اما گاهی اوامر سپاه از طریق اطلاعات اجرا می شود!
این هفت خان رستم، اما خان هشتم، خان خانان، امام جمعه و نماینده ولی فقیه هر شهراست که به تبعیت از امام جمعه خراسان، خودمختاری براه انداخته اند و سخن غیر قانونی بر زبان جاری می کنند و حق وتو دارند، در شاهرود نیز مجلس جشن میلاد مولای متقیان علی علیه السلام با دستور امام جمعه لغو و وتو شد.
امید است با تذکر حضرتعالی، دیگر شاهد چنین حرکات غیر قانونی نباشیم.
“حسبنا الله و نعم الوکیل”
دکتر مهدی خزعلی
کاندیدای ریاست جمهوری (دوازدهمین دروره)
21/1/96