X

یک بی آبرویی و رسوایی دیگر برای فالس نیوز

خبرگزاری دروغپراکن موسوم به فارس نیوز خبری جعلی از طرف دفتر آیت الله وحیدخراسانی منتشرکرد، که ازطرف دفتر آیت الله وحیدخراسانی تکذیب شد و بی آبرویی دیگری بردرکارنامه رسواییهای فارس نیوز اربابانش افزود.

اختلاف هدایت شده برعلیه استاندار خراسان جنوبی توسط دستگاه های امنیتی- اطلاعاتی سپاه پاسداران به منظور تضعیف دولت حسن روحانی در آستانه انتخابات انجام میشود.

علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان جنوبی چند هفته پیش گفت: “در خراسان شمالی که مراسم سنتی برگزار می‌شود، زنان می‌رقصند، مردان می‌رقصند. اماکنی هم وجود دارد که خیلی به اسلام و مسلمین لطمه وارد نمی‌شود.”

اتاق فکر مرکز تکفیری موسوم به “اداره فرق و ادیان”  عده ای آخوندک و خزنده را ملبس به لباس طلبگی کرده و برعلیه حسن روحانی و استانداری و وزارت کشور به میدان کشانده و دستور تعطیلی نمازجمعه به امام جمعه دست نشانده این ناحیه داده ، و با جوسازی کاذب خواهان برکناری او شده است!

 

علی اکبر پرویزی در دیدار با خبرنگاران گفت:”صداقت و شهامت عذرخواهی” را دارد و قصد “توهین” به فرهنگ و آداب مردم منطقه را نداشته و در عین حال  “اجازه اردوكشی به كسی را نداده و نخواهد داد. طی روزهای گذشته حاشیه‌هایی در مورد سخنان او ایجاد شده که  به دلیل حفظ آرامش در بین مردم و از دست ندادن فرصت خدمت به آنان واکنش نشان ندادم. اگر مشکلی هم وجود داشته برخی باید پدری کرده و مشکل را مرتفع می‌کردند.”

روز جمعه خبرگزاری فارس از قول آیت‌الله حسین وحید خراسانی نوشت که او از اعتراضات علیه استاندار خراسان جنوبی دفاع می‌کند. اما امروز شنبه دفتر آیت‌الله وحید خراسانی با انتشار اطلاعیه‌ای این خبر فارس را تکذیب کرد.