X

نامه سرگشاده دکتر مهدی خزعلی به صادق لاریجانی در دوازدمین روز اعتصاب غذای خشک

به نقل از کانال تلگرامی  «سرای قلم » دکتر مهدی خزعلی در دوازدمین روز از اعتصاب غذای خشک در نامه ای سرگشاده خطاب به رئیس قوه قضائیه صادق لاریجانی نوشت: آن روز که مردانه در برابر دوربین به نقد خاندانتان نشستم , امروز خویش را به چشم می دیدم و با علم به کینه ورزی و انتقام جویی و ظرفیت اندک شما , این بسیجی خیبر به تکلیف خویش عمل کرد و گوشه ای از تاریکخانه خاندانتان را برای مردم روشن نمود .
متن نامه دکتر خزعلی :
بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای شیخ صادق #لاریجانی ریاست قوه قضاییه
آن روز که مردانه در برابر دوربین به نقد خاندانتان نشستم , امروز خویش را به چشم می دیدم و با علم به کینه ورزی و انتقام جویی و ظرفیت اندک شما , این بسیجی خیبر به تکلیف خویش عمل کرد و گوشه ای از تاریکخانه خاندانتان را برای مردم روشن نمود .
یک هفته قبل از شهادت نابغه سیاست قرن , آن امیر کبیر دوران بابت همان مصاحبه برای من اظهار نگرانی می کرد و می گفت : ” مراقب باش , خانواده تو سختی زیادی تحمل کرده اند و ممکن است اینها بلایی سرت بیاورند و فرمود که من تمام مصاحبه تو راجع به لاریجانی ها را دیدم !” و سخت نگران من بود.
جناب آقای لاریجانی ؛ هفته بعد از مصاحبه حقیر راجع به شما , دو صهیونیست تابلو دار و شناخته شده در برنامه صفحه آخر حضور یافته و هرچه خواستند علیه این حقیر در صدای آمریکا گفتند تا جاییکه اعلام نمودند :” اگر #خزعلی این مطالب را در آمریکا بیان می کرد باید دستگیر می شد !” این حمایت آشکار و بی پرده صهیونیستها از خاندان شما مهر تاییدی بود بر آنچه این حقیر بیان کرده بودم , صهیونیستها تا تعطیلی برنامه صفحه آخر پیش رفتند و نهایتاً به یک برنامه در رد حقیر و ممنوع التصویر نمودن اینجانب در صدای آمریکا رضایت دادند !
و شما مترصد بودید تا انتقام خویش بستانید , و به بهانه ای واهی که هر بی خردی آن را می فهمد و مرغ پخته را به رقص می آورد یعنی بیانیه حقیر که نوشتم : ” 22 بهمن در خانه می مانیم و به راهپیمایی نمی آییم ” مرا دستگیر کردید ! آن هم با عنوان ” اجتماع و تبانی علیه امنیت کشور” !!! حضرت آقا ؛ بنده نوشته بودم که در خانه می مانیم و به خیابان نمی آییم , لااقل در جرم من می نوشتید : ” عدم اجتماع و تبانی !!! ”
علی ای حال , از لحظه نخست دستگیری #اعتصاب_خشک کردم و طبق اخبار موثق در روز دوم اعتصاب حقیر در جمع برخی مسئولین قضایی می فرمایید که : ” حالا که اعتصاب مد شده بهتر است یک آقازاده تندرو اولین قربانی اعتصاب ها باشد” ! و حسب الامر شما بر خلاف نظر پزشکان بهداری اوین (کشتارگاه) متاسفانه اعزام این حقیر به بیمارستان با تاخیر فراوان و حوادث عجیب همراه بود و خداوند بطور معجزه آسایی مرا از کید جانیان نجات بخشید و در شرایطی وخیم که همه ارگانهای حیاتی در معرض نابودی و مرگ بودند به بیمارستان طالقانی رسیدم .( والله یعصمک من الناس را به عین دیدم )
محبتی که پزشکان و پرستاران بیمارستان برای نجات جان من نمودند در وصف نمی گنجد , با اصرار و الحاح و گاهی التماس این عزیزان و اینکه زنده تو برای نجات کشور لازم است , چند نوبت تن به سرم درمانی دادم و از بحران نجات یافتم .
به کوری چشم دشمنان اسلام و ایران عزیز و حضرتعالی در این سحرگاه توفیق یافتم این سطور را برای شما بنگارم و با صدای بلند فریاد کنم که به آنچه گفته و نوشته ام ایمان و اعتقاد راسخ دارم و به عنوان یک بسیجی خیبر به تکلیف خود عمل نموده ام و در پیشگاه ملت سربلندم که به شکمبارگی شکمبارگان رضایت نداده و سکوت نکردم .
جناب لاریجانی ؛ سوال از نحوه مصرف سود 63 حساب قوه قضاییه با کشتن من از ذهن ملت حذف نخواهد شد , تنها راه حسابرسی و شفافیت است . باید خروجی این 63 حساب توسط حسابرسان خبره بررسی و به مردم گزارش شود . اینکه چند کارمند بانک و قوه قضاییه که حسابها را لو داده اند را دستگیر کنید یا #مهدی_خزعلی رو بکشید , مشکل شما را دوچندان می کند ؛ ” آن را که حساب پاک است , از محاسبه چه باک است؟!”
یا مطالب احمدی نژاد در مجلس قبل راست است که باید برادرتان محاکمه شود , یا دروغ است که باید احمدی نژاد محاکمه شود ! پرونده زمین خواری برادر بزرگتان نیز با شفافیت حل و فصل می شود نه با کشتن حقیر !
آنچه امام ( ره) درباره میرزا هاشم و فرزندانش بیان فرمودند هم ربطی به حقیر ندارد , بروید آن مرحوم را نبش قبر کرده و بر دار کشید !
در یک کلام , آنچه به بهانه واهی 22 بهمن با من کردید مهر تاییدی بود بر همه آنچه برای خاندان لاری جانی ها بر سرزبانها بود و در آخر امر می فرمایید که دادستان مصاحبه کند و بگوید :” علت دستگیری مهدی خزعلی انتقادات او از رئیس قوه قضاییه نبوده است !” و این خود ” دم خروسی ” آشکار است .
در خاتمه به استحضار می رساند , اینجانب به اصرار و خواهش اعزه و بزرگان چند نوبت اجازه سرم تراپی دادم و از مرگ حتمی رهایی یافتم , لیکن از روز 26 بهمن همان مختصر سرم ( یک دهم تجویز پزشک) را قطع کرده و باز بسوی شرایط بحرانی قبل پیش می روم و قاتل و جانی این شهادت را کینه ورزی لاریجانی می دانم , این لاری جانی است که قصد جان مرا کرده و آمر این جنایت است!
و تاکید میکنم که لاریجانی ها در انقلاب و جنگ هیچ سهمی نداشته و گامی بر نداشته اند و تنها سهمشان از انقلاب نشستن بر سر سفره انقلاب و حبس و حصر فرزندان و یاران انقلاب است.
امیدوارم شهادت این حقیر پرده از چهره لاریجانی ها و خائنین به اسلام و ایران بردارد.که این وعده الهی و حق است.
” ان یریدوا خیانتک فقد خانوا الله من قبل فامکن منهم و الله علیم حکیم ” “اگر قصد خیانت به تو را دارند (غمگین مباش) که پیش از این به خدا هم خیانت کرده اند , خدا تورا به آنان تمکین و تسلط دهد و خدا دانا و حکیم است”
وعده الهی حق است و خیانت خیانتکاران راه به جایی نخواهد برد.
حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر

28 بهمن 95 ساعت 5 صبح-ccu بیمارستان طالقانی
مهدی خزعلی

دوستان فیلم مصاحبه حقیر درباره لاریجانی ها را در صفحه آخر ببینند تا علت این کینه و حقد را درک کنند