X

با وجود مدیران چپاولگر و مفسد، دیگر چه نیازی به دخالت کشورهای خارجی در داخل کشور است؟

مردم ایران میگویند باوجود معاندان خائنی امثال نفوذیهای چپاولگر و مفسد در غالب مناصب مدیریتی، دیگر چه نیازی به دخالت کشورهای خارجی برای ایجادبحرانهایی نظیرحادثه پلاسکو در داخل کشور است؟

بوقچیهای تکفیری “اداره فرق و ادیان” و کوچک ابدالهای باند “حسین طائب” که روی عمامه هایشان علامت داس و چکش کمونیست ها با رنگ قرمز جگری دوخته شده و محفلی از جاسوسهای منحوس اسلام ستیز و خمینی زدا و ضدانقلاب دوآتشه، و مخلوطی از دم و دنبالچه ها و اذناب سعیدامامی هستند، درروز روشن و دربرابر چشم جهانیان با وقاحت تمام آثار تمدن را به آتش میکشند و با سلب احساس امنیت ازمردم، روزبروز بیلیاقتی و ناتوانی خودرا در مدیریت به اثبات میرسانند.

مردم ایران بخوبی و روشنی دریافته اند که این محفل تبهکارتکفیری خبیثتر از “داعش” وظیفه ای برای خود جز چپاول بیت المال و تصرف عدوانی حق الناس، و ایجادبحران درجامعه نمیشناسد، و درراه اسلام ستیزی و خمینی زدائی دست از هیچ خیانتی برنمیدارد و پاازهیچ جنایتی واپس نمیکشد.

اما مردم  این شیطان پرستان تکفیری جمع شده در اداره تکفیری فرق و ادیان و سازمان تبلیغات ضداسلامی (و سایر مراکز و موسسات زیرمجموعه ریزودرشت دیگر) را میشناسند، و به صفات رذیله اسلام ستیزی و خمینی زدائی و ضدیت باانقلاب آنها وقوف کامل یافته اند، بلکه درعین حال از دروغبافی و هرزه گویی و اوهام پروری و خرافه گستری آنها نیز اطلاع جامع و کافی به دست آورده اند.

نمونه هایی از لاطائلات این دُوّابِ آدم نمایِ ددکردار به شرح زیر از سایت تبهکار تکفیری ضاله و منحرف موسوم به فرقه نیوز – که به رجسِ وجودِنجسِ خود  ساحتِ پاکِ آستانِ رضوی را آلوده ساخته است- نقل میشود:

قطب سیاسی صوفیه در سخنان خود به شایعات مبنی بر احتمال دخالت کشورهای معاند در حادثه پلاسکو اشاره و آن‌ها را تبرئه نمود و نسبت به عملکرد تیم آتش نشانی حادثه پلاسکو انتقاد کرد.
به گزارش فرقه نیوز: نورعلی تابنده قطب صوفیه گنابادیه در جلسه صبح شنبه، مورخ 2 بهمن 1395 در دولتسرای پاسداران، نسبت به عملکرد تیم آتش نشانی ساختمان پلاسکو انتقاد کرد.
این قطب سیاسی در ابتدای سخنرانی خود با اشاره به حادثه آتش‌سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو، علت بروز این‌گونه وقایع را به پیشرفت تکنولوژی و بی‌درایتی بشر نسبت داد و بیان کرد: «چرا به این‌گونه ساختمان‌ها اجازه می‌دهند که این‌گونه به هوا بروند؟ زمین که فراوان است …»
نورعلی تابنده در ادامه سخنان خود با انتقاد از عملکرد تیم آتش‌نشانی در مدیریت و اطفای حریق، اظهار داشت: «کمتر مملکتی دیده می‌َشود که آن قدر تلفات داشته باشد اما در ایران یک جاروی دو سر هست علیه ما. از یک طرف این اتفاق افتاد و از طرف دیگر، به جای آب که حریق را بنشاند موجبات دیگری پیدا نمی‌شود.»
قطب سیاسی صوفیه این بار برخلاف رویه گذشته، حادثه پلاسکو را به سیاست نسبت نداد و در سخنان خود به شایعات مبنی بر احتمال دخالت کشورهای معاند در این حادثه اشاره و آن‌ها را تبرئه نمود: «ممکن است آن‌ها دخالت کنند اما … آن‌ها همان لشکری هستند که دلشان می‌سوزد بنابراین نمی‌توانند بانی (حادثه پلاسکو) باشند.»
اظهار نظر جنجالی نورعلی تابنده و انتقاد وی از عملکرد تیم آتش نشانی پلاسکو در حالیست که مصطفی آزمایش مأذون سیاسی این فرقه، از زمان وقوع حادثه پلاسکو دقیقا خلاف نظر نورعلی تابنده حرکت می کند و اصرار دارد به مخاطبین خود القاء کند حادثه پلاسکو یک خراب کاری از سوی کشورهای معاند بوده است تا فضای داخلی را نا آرام جلوه دهد.