X

بعد از عربده کشیهای دولت آبادی – به اصطلاح دادستان تهران- حالا اژه ای را به میدان فرستاده اند تا راه مصاحبه با شبکه جهانی “دُرّ تی وی” را قطع کند!

بیش از چهل سایت و رسانه وابسته به حاکمیت به موج سیاه نمایی و کودتای رسانه ای علیه شبکه جهانی تلویزیون”دُرّ تی وی” پیوستند و برعلیه”در تی وی” و اعضای آن – از جمله دکتر سیدمصطفی آزمایش- و فعالان “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران” به عربده کشی پرداختند.

در این کودتای رسانه ای به اصطلاح”قرارگاه جنگ نرم سپاه” از “درّ تی وی” به عنوان اتاق فکر عملیات برعلیه”نظام مقدس” حاکم بر ایران یادکرد… بنا به مندرجات سایتهای پروپاگاندیست از قبیل “میزان نیوز – ارگان رسمی قوه قضائیه-“، “رجا میوز- ارگان رسمی عماریون”، ” تسنیم نیوز- ازگان رسمی اطلاعات سپاه – بسیج” و عموم سایتهای پوششی … سازمان مجاهدین خلق، سلطنت طلبان به ریاست آقای رضاپهلوی، جامعه جهانی بهائیان به نمایندگی خانم دایان علائی، سازمان اطلاعات فرانسه، سازمانهای مخفی یا علنی وابسته به وزارت خارجه آمریکا… همه جزء سپاهیان آقای دکترمصطفی آزمایش و “دُرّ تی وی” و “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر در ایران” میباشند، و همراه با چهره های حقوقی – سیاسی – اجتماعی داخل کشور امثال خانم نسرین ستوده، محمدملکی، محمد نوریزاد، مهدی خزعلی ، دکتر سیف زاده، ابوالفضل قدیانی، خانم فائزه هاشمی رفسنجانی و….. دستجمعی با دریافت رهنمود از اتاق فکر “دُرّ تی وی” در کار طراحی هجمه بر علیه نظام قضایی و نهدهای امنیتی حاکمیت در ایران میباشند!

غلامحسین محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه

یک روز پس از تهدید دادستان تهران، به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، معاون اول قوه قضاییه ایران غلامحسین محسنی اژه‌ای روز یکشنبه، ۷ آذر، درباره مصاحبه برخی از نمایندگان مجلس با شبکه  های ماهواره‌ای  نیز تهدید کرد که به دلیل آن که  “شورایعالی امنیت ملی” مصاحبه با شبکه‌های فارسی زبان خارج از کشور را – که به تعبیر او «منتسب به ضد انقلاب و یا متعلق به کشورهای متخاصم میباشند»  با صدور یک مصوبه جدید تصویب نموده و ممنوع ساخته، بالنتیجه  مصاحبه‌کنندگان با این شبکه‌ها تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.  از آنجا که این مصوبه برای اجرا صادر و ابلاغ شده، هر کسی که مخالف آن اقدام کند و با شبکه‌های ماهواره‌ای «ضد انقلاب و وابسته به ضد انقلاب مصاحبه کند حتما تحت تعقیب قرار می‌گیرد».

گزارش رادیو فردا:

رادیوفردا در اینباره مینویسد: یک روز پیش از سخنان معاون اول قوه قضاییه، دادستان تهران تهدید کرده بود که مصاحبه برخی افراد در داخل کشور با یک تلویزیون اینترنتی که به گفته او «مورد حمایت برخی گروهک‌ها و افراد مسئله‌دار» است، و نیز حمایت از نشردهندگان «اخبار کذب» درباره واریز پول‌های قوه قضاییه به «حساب شخصی» رییس این قوه «قابل تعقیب قضایی است». همزمان خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضاییه، نیز در گزارشی از مصاحبه فائزه هاشمی با شبکه «در تی وی» و حمایت او از انتشار گزارش‌ها درباره واریز پول‌های قوه قضاییه به حساب«شخصی» رئیس این قوه، انتقاد کرده بود.

به گزارش رادیو فردا : فائزه هاشمی در روزهای گذشته در مصاحبه با تلویزیون اینترنتی «در تی‌وی» تهدید دادستان تهران مبنی برخورد با منتشرکنندگان گزارش‌ها درباره واریز پول‌های قوه قضائیه به حساب «شخصی» را «غیرقانونی» خوانده بود.