X

اجنبیهای نفوذی در اداره تکفیری فرق و ادیان هنوز از بوقِ بدصدای ِ”فرقه نیوز” واق واق میکنند

عناصر نفوذی خمینی ستیز که در بستر خمینی زدایی و فرستادن میراث معنوی آیت الله سیدروح الله خمینی به موزه تاریخ بریکدیگر سبقت میگیرند، پایگاه اجرایی خودرا در اداره تکفیری فرق و ادیان دایر ساخته و با برخورداری از چترحمایت قرارگاه ثارالله به مداومت در مخالفت تفرقه انگیز تکفیری خود با مکتب تصوف و عرفان اسلامی و طریقت فقر و درویشی – مورد ارادت آیت الله سیدروح الله خمینی- اصرار میورزند.

این اجنبیهای نفوذی پیشانی سیاه هر از چندگاه یکبار نسبت به قطب جلیل القدر سلسله علیه رضویه نعمت اللهیه گنابادی مانند کلب لاهث عوعو مینمایند.

در حالی که میدانند که آیت الله سیدروح الله خمینی با قطب سلسله جلیله نعمت اللهیه گنابادی در سال 1358 دیدار و از ایشان اعلام حمایت نمود و آیت الله محمدمحمدی گیلانی دادستان انقلاب وقت را مامور کرد تا درسال 1360 امان نامه جامع الاطراف خطاب به عموم شعب قضایی و امنیتی و سپاهی و نظامی و انتظامی در چهارگوشه مملکت صادر نماید و هرگونه اهانت به حریم “رئیس الفقراء آقای سلطانحسین تابنده گنابادی  وفقه الله لمراضیه و عموم متعلقان ایشان را” حرام شرعی و جرم قانونی و مستوجب مجازات سخت اعلام نماید.


به این دلیل مقامات مسئول مملکت باید هرچه زودتر بساط این سایتهای تقلبی تکفیری را برچینند و این بوقهای بدصدا را که نتیجه ای جز انتشار امواج انکرالاصوات درجامعهء نیاز به آرامش دارند خاموش سازند. از برای ثبت در کارنامه تاریخ واق و اق و عوعوی تکفیری این کلاب لاهث به نقل از سایت تکفیری موسوم به “فرقه نیوز” وابسته به مرکز تکفیری موسوم به “حق پژوهی ! درخراسان” زیرمجموعه اداره تکفیری ادیان و فرق خراسان، تجت الحمایه اجنبیهای نفوذی در قرارگاه ثارالله به شرح زیر درج میشود.

بعد ازآنکه پایگاه خبری فرقه نیوز با انتشار استفتائات مراجع تقلید مبنی برانحرافی بودن فرقه سیاسی صوفیه و روشنگری فقرای حقیقت طلب مبنی بر سلوک پوشالی این فرقه سیاسی، پایگاه خبری مجذوبان نور در اقدامی تامل برانگیز طی مصاحبه‌ای اختصاصی با نورعلی تابنده از فقرا خواست تا از آیات اعظام، بهجت،نوری همدانی،مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی  تقلید نکنند.انتشار استفتائات مراجع تقلید و بیان انحرافی بودن این فرقه سیاسی  توسط پایگاه خبری فرقه نیوز آغازگرموج جدیدی در این فرقه سیاسی بود تا فقرا با سوال و جواب های خود فصل جدیدی را در این فرقه به ظاهر عرفانی رقم زنند.سوالات غیر منتظره فقرای حقیقت طلب و ناتوانی نورعلی تابنده، مشاوران سیاسی این فرقه را وادار کرد تا با برنامه از قبل طراحی شده به صورت علنی فقرا را از تقلید آیات اعظام بهجت،نوری همدانی،مکارم شیرازی و صافی گلپایگانی منع کنند تا به نحوی در یک حرکت رو به جلو مانع بیداری فقرای حقیقت طلب شوند.

نورعلی تابنده: من قطب سیاسی نیستم!

۲۲:۵۸ – ۱۳۹۵ یکشنبه ۱۲ اردیبهشت

به گزارش فرقه نیوز ؛ چندی قبل نورعلی تابنده قطب صوفیه گنابادیه نسبت به لفظ قطب سیاسی در مطالب پایگاه خبری فرقه نیوز و شبکه های اجتماعی  اعتراض و بیان کرد: قطب سیاسی، مثل اینکه درویشان یک قطب دیگری دارید؟ نه . قطب سیاسی یعنی چه!![1] این اعتراض در حالیست که عملکرد اخیر این فرقه سیاسی و همنوای رسانه های معاند از جمله صدای آمریکا[2] ، در نظر گرفتن هر خواستگاهی غیر از سیاست برای این گروهک سیاسی را به چالش می کشد. اعتراض نورعلی تابنده به سیاسی خواندن قطبیت وی در حالیست که عقد اخوت این فرقه سیاسی با نهضت آزادی و جبهه ملی بر هیچ کس پوشیده نیست[3] سیرتکاملی فرقه سیاسی صوفیه با قطبیت نورعلی تابنده تا جای پیش رفت که شیرین عبادی و نسرین ستوده وکیل مدافع عناصر ضد انقلاب به دفاع تمام قد از عملکرد این فرقه سیاسی پرداختند[4] عملکرد سیاسی و معاند نورعلی تابنده تا جای پیش رفت که شبکه  وهابی[5] هم به تعریف و تمجید از آن پرداخت تا ماهیت اصلی این فرقه سیاسی به وضوح نمایان شود. آری گذشت زمان و رسوایی های متعدد این فرقه سیاسی در جلسات سخنرانی و تجمعات غیرقانونی و حمایت رسانه های معاند، سوالات و شبهات زیادی را در ذهن فقرای حقیقت طلب نقش بست و ماهیت سیاسی این قطب 88 ساله بیشتر نمایان شد تا جای که صدای اعتراضش از جلسات خصوصی سخنرانی تهران بلند شد و بیان کرد من قطب سیاسی نیستم[6]

 


[1] جلسه سخنرانی نورعلی تابنده، تهران9 اردیبهشت1395
[2] مصاحبه اخیر مصطفی دانشجو با صدای آمریکا و پوشش آن توسط رسانه های معاند
[3] حضور ابراهیم یزدی در خانقاه امیرسلیمانی تهران و دیدار نوروزی اعضای جبهه مرتد ملی با نورعلی تابنده
[4] دفاع نسرین ستوده در اسفند93 از عملکرد سیاسی صوفیه
[5] دفاع شبکه وهابی “کلمه” ار مواضع سیاسی فرقه گنابادیه
[6] جلسه سخنرانی نورعلی تابنده، تهران9 اردیبهشت1395