جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » سیاست تعویض امام جمعه های جوان با پیر و پاتال ها امثال موسوی جزایری ودیگران! ‘شهیدهای لیست دفتر رهبر’

سیاست تعویض امام جمعه های جوان با پیر و پاتال ها امثال موسوی جزایری ودیگران! ‘شهیدهای لیست دفتر رهبر’

موج پاسدارهای عمامه به سر که فوج فوج تبدیل به امام جمعه میشوند!!

در تهران، حاج علی اکبری سال گذشته خورشیدی به ریاست شورای سیاستگذاری ائمه جمعه منصوب شد. پس از آن نیز محمدجواد حاج علی اکبری،  با حکم علی خامنه‌ای به عنوان یکی از امامان جمعه تعیین شد. این نهاد محورهای سخنرانی‌های امامان جمعه در سراسر ایران را تعیین می‌کند.محمدجواد حاج علی اکبری از شاگردان علی خامنه‌ای بوده و عضو سپاه پاسداران است.برای شورای سیاستگذاری ائمه جمعه؛ که آقای حاج علی اکبری رئیس آن است، در سال آینده خورشیدی ۲۰ میلیارد تومان بودجه تعیین شده است.

عباسعلی سلیمانی،امام جمعه زاهدان در نماز جمعه روز گذشته خود  خداحافظی کرد و  گفت:نگاه رهبر معظم انقلاب و دفتر حضرت آقا جوان‌گرایی است که نام من هم در این لیست قرار گرفته است. به گفته رئیس دفتر مقام معظم رهبری بنده اولین شهید این تفکر زیبا هستم که در ادامه نیز سایر عزیزان به این شهادت نائل می شوند.

عباسعلی سلیمانیح
سلیمانی گفته به کارش به عنوان نماینده سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان ادامه می‌دهد

آقای سلیمانی از وجود یک “لیست” برای تغییر امامان جمعه در سراسر ایران خبر داد و خود را “اولین شهید” آن خواند و گفت تغییرات مطابق نظر علی خامنه‌ای،  و زیر نظر دفتر او انجام می‌شود.

امامان جمعه در کرمان، شیراز، تبریز و بیرجند نیز اخیرا تغییر کرده‌اند.  چند ماه پیش هم محمدنقی لطفی، امام جمعه ایلام، از مقام خود استعفا داد.برخی از هواداران رهبر ایران از آقای لطفی برای استفاده از خودروی “لوکس” و همچنین “تجمل‌گرایی” پسرش در شبکه‌های اجتماعی انتقاد می‌کردند.زین العابدین قربانی، امام جمعه رشت هم اوایل سال جاری خورشیدی از مقامش کناره‌گیری کرد.آقای قربانی درگیر یک رسوایی مالی بود.زیر نظر او ساخت یک مجتمع تجاری به نام “آدینه” در رشت آغاز، و واحدهای این مجتمع تجاری پیش فروش شد، اما با گذشت پنج سال از موعد تعیین‌شده، هنوز این واحدها برای تحویل به خریداران آماده نشده‌اند.

تجمع رشت
ساخت و فروش مجتمع تجاری آدینه زیر نظر امام جمعه وقت رشت آغاز شد

امام جمعه وقت رشت در پاسخ به تجمعات اعتراضی این خریداران گفت مجتمع آدینه زیر نظر  خامنه‌ای است.