جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » اعلام خطر “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر” به “اتحادیه اروپا” و “ستادحقوق بشر سازمان ملل متحد” درمورد بالاگرفتن تهدیدهای جانی برعلیه اعضای انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر و پایگاه های خبررسانی همگام با آن!

اعلام خطر “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر” به “اتحادیه اروپا” و “ستادحقوق بشر سازمان ملل متحد” درمورد بالاگرفتن تهدیدهای جانی برعلیه اعضای انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر و پایگاه های خبررسانی همگام با آن!

هجمه گسترده رسانه ای توسط مصطفی آزمایش و شرمان بهشتی به مرشدان و فعالان مستقل دراویش گنابادی

شرمان بهشتی – مصطفی آزمایش 

این حملات که با خط هدایت عمده دوسایت اینفو صوفی و در تی وی و نهادی ظاهراً حقوق بشری بنام “انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر ” همگی به ریاست مصطفی آزمایش در فرانسه و به پشتیبانی ده ها اکانت فیک و جعلی در اینستاگرام، فیسبوک و توییتر انجام می‌شود

-در موج اول با مصاحبه های گسترده مصطفی آزمایش با عده ای از فعالان حقوق بشر و سیاسی از جمله شیرین عبادی، نسرین ستوده، محمدرضا روحانی، رضا علیجانی و… آغاز شد با مصاحبه هایی سو دار کوشش می‌کرد القا کند دستورات قطب سلسله به دلیل شرایط حصر دارای اعتبار نیست که با واکنش گسترده جامعه دراویش گنابادی و فعالان مستقل دراویش روبرو شد !

-و فاز دوم این حملات در اتهام زنی و توهین های گسترده به دراویش مخالف این عملکرد و فعالان مستقل دراویش آغاز شد، مجموعه فوق الذکر با هجمه گسترده رسانه ای و در فضای مجازی کوشش داشتند و دارند همگی دراویش مخالف را با زدن تهمت وابستگی به دستگاه امنیتی جمهوری اسلامی و توهین های جنسی و ناموسی مجبور به سکوت کنند در حالی که بسیاری از این دراویش مانند فرزندان قطب پیشین سلسله (علی تابنده ملقب به محبوب علیشاه که در نیمه ده هفتاد به شکل مشکوکی در گذشت) که در ادبیات دراویش مولازاده خطاب می‌شوند، رضا و رحمت الله تابنده اصولا ساکن ایران نیستند و برخی از فعالان مستقل دراویش گنابادی خصوصا بعد افشاگری پشت پرده ارتباط  مصطفی آزمایش با سیستم امنیتی ،توسط علی سعیدی روزنامه نگار و  فعال حقوق بشری و رسانه ای در ایران  و شرر تبریزی و دیگران بودند که اکنون مدت هاست در اروپا ساکن هستند.
-موج سوم حملات پس اعلام رسمی جانشینی آقای مهندس جذبی توسط دکتر نورعلی تابنده  مجذوبعلیشاه در یکم تیر ۹۷برای تخریب چهره مهندس جذبی ،شکل گرفت که این خود نشانگر این واقعیت است که اگرچه آن اکانت ها و سایت‌ها ادعا دارند از دراویش هستند ولی بر خلاف اصول درویشی در برابر تصمیمات قطب سلسله با روش های به دور از حداقل اخلاق و اصول ایستادگی می‌کنند و اصولا به یک فرقه جداگانه شبیه  بصورت مهندسی ،و هدایت توسط سیستم امنیتی ایران هستند که کوشش در انشعاب و ادعای قطبیت دارند بر خلاف اصول این سلسله دارند.
جامعه دراویش گنابادی یکی از بزرگترین و تحت ستم و سرکوب ترین اقلیت های مذهبی در ایران است که دستگاه های امنیتی رژیم ایران کوشش دائم در نابودی و ایجاد اختلاف و انشعاب در آن دارند، به همین دلیل سحبا نیوز تصمیم دارد در مجموعه گزارش هایی به وضعیت فعلی این اقلیت تحت سرکوب بپردازد.

مکمل متن فوق که توسط مرتضی فتحی در صفحه اینستاگرام وی انتشار یافته به شرح زیر است:

 

لازم به یادآوری است که سایر اعضای شبکه افسران جنگ سایبری سپاه پاسداران مانند “آریا سیروس “ با تشبیه اعضاء انجمن جهانی پاسداشت حقوق بشر و مسئولان پایگاه های مستقل خبررسانی مدافع حقوق شهروندی دراویش گنابادی (به عنوان مثال “درتی وی”، “اینفوصوفی” و صفحه های فعال اینستاگرامی) ، به “مگس”! بحث حذف فیزیکی آنها را با استفاده از “مگس کش” به میان کشیده اند. البته به نظر میرسد اشاره آنها به استفاده از  “مگس کش”، “مگسک” تفنگهای دوربین دار متعلق به “تک تیراندازان” سپاه پاسداران باشد که اخیرا عکسهایی از آنها اسلحه به دست در فضای مجازی انتشار مییابد.