پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » قاضی فاسد ماشالله احمدزاده «ماشین امضای نهادهای امنیتی» از قضاوت برکنار شد

قاضی فاسد ماشالله احمدزاده «ماشین امضای نهادهای امنیتی» از قضاوت برکنار شد

 

به گزارش منابع خبری «در تی وی»؛  ماشاالله احمد زاده دادرس شعبه اول دادگاه انقلاب و «ماشین امضاء» نهادهای امنیتی و دادستان تهران جعفری دولت آبادی، به دلیل تک خوری در پرونده «مه آفرید خسروی» و «قاچاق ارز ‌بانک صادرات» از قضاوت معلق شده و هم اکنون مشغول رفت و آمد به دفتر غلام حسین اسماعیلی رئیس دادگستری تهران به امید استخدام به عنوان «منشی» وی است.

بنا بر همین گزارش قاضی فاسد ابوالقاسم صلواتی در حال رایزنی با حفاظت قوه قضائیه است تا پرونده ماشاالله احمدزاده را جمع کرده و مجددا وی را به کار قضاوت برگرداند.

لازم به ذکر است که شبکه جهانی «در تی وی» تاکنون در سه خبر، پرده از فسادهای مالی و اخلاقی ابوالقاسم صلواتی با همدستی ماشاالله احمد زاده، کنار زده است، حال این سوال باقی است که چرا صلواتی که به عنوان متهم اصلی پرونده احمدزاده در فساد مالی می باشد همچنان بر مسند ریاست شعبه ۱۵دادگاه انقلاب تکیه زده است؟!

تهدید و تطمیع قاضی ماشاالله احمدزاده توسط سپاه، برای صدور مجدد حکم اعدام بر علیه محمد علی طاهری

سکه باران کردن ماشآلله احمد زاده توسط قرارگاه ثارالله پس از صدور حکم اعدام برای محمد علی طاهری

فساد مالی و اخلاقی قاضی صلواتی و قاضی احمد زاده با حمایت و پوشش امنیتی صادق لاریجانی

ماشاالله احمد زاده جنایتکار بیسوادی است که او را بر مسند قضاوت نشانده بودند تا احکام ظالمانه و از پیش نوشته شده ایی را که نهادهای امنیتی به او دیکته می کردند، بدون چون و چرا صادر کند، و او هم در تمام دوران ننگین قضاوتش نقش یک «ماشین امضاء» را برای نهادهای امنیتی و دادستان خونریز تهران به خوبی بازی کرد.

برخی از احکام صادر شده توسط احمدزاده به شرح زیر است:

صدور احکام ظالمانه برای ده ها تن از دراویش مظلوم و بی گناه

صدور حکم اعدام برای دکتر محمد علی طاهری

صدور احکام ظالمانه برای هموطنان بهایی

صدور احکام ظالمانه برای معلمان معترض

صدور حکم اعدام کریم زرگر و مرجان داوری

ماشاالله احمد زاده در سال ۱۳۸۴ کارمند ساده اجرای احکام شعبه ششم دادگاه انقلاب» بود؛ ولی ناگهان ظرف دوسال بر صندلی «دادیاری اجرای احکام شعبه شش» در سال ۱۳۸۶ تکیه زد! و پس از آن در بحبوحه سرکوب بی رحمانه مردم در سال ۱۳۸۸ در رکاب قاضی جنایتکار ابولقاسم صلواتی، به دلیل اجرای بی چون و چرای فرمان عاملان جنایات کهریزک و امربریِ ضابطینِ نوظهورِ قضایی بر اریکهء «دادرسی شعبه اصل “چهل و نه”» نشانده شد، و به موازات آن، پس از اخراج قاضی پیر عباسی از دادگاه انقلاب، عهده دار «دادرسی شعبه بیست و ششم» نیز گردید.

البته به محض آن که ماشاء الله احمدزاده در جریان یک پرونده در شعبه شانزده، «به دلیل دریافت مبلغ هنگفتی»، رای مورد نظر “ضابطین قضایی قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران” را صادر نکرد، مورد بی اعتنایی قرارگرفت و سال بعد، سپاه برای او “حکم دادرسی” صادر نکرد، که پس از آن به وی وعده دادند اگر حکم اعدام را روی پرونده محمد علی طاهری بگذارد، حکم ریاست شعبه ۲۶دادگاه انقلاب برایش صادر خواهد شد، ولی با وجود خوش خدمتی او و صدور حکم ظالمانه اعدام برای محمد علی طاهری، سپاه به وعده اش عمل نکرد و مسند ریاست شعبه ۲۶دادگاه انقلاب را به وی نداد و تنها با ۲۰ عدد سکه طلا از وی قدردانی کرد.

در جریان صدور احکام سنگین برای دراویش گنابادی نیز سپاه و جعفری دولت آبادی دادستان تهران وعده هایی را به احمد زاده داده بودند که به مانند گذشته پس از صدور احکام ظالمانه و از پیش نوشته شده برای دراویش صلح جو و مظلوم، نه تنها به وعده خود عمل نکردند، حال می بینیم که پس از تک خوری وی در دریافت رشوه های سنگین در پرونده «مه آفرید خسروی» و «قاچاق ارز ‌بانک صادرات»، وی را از قضاوت معلق کردند.

در حال حاضر افشاری رئیس حراست قوه ‌قضائیه، جانشین ماشاالله احمدزاده شده است.