پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزدوعضو شورای حوزه علمیه یزد: مهمترین و اصلی ترین وظیفه ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه است !

سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزدوعضو شورای حوزه علمیه یزد: مهمترین و اصلی ترین وظیفه ملت ایران تبعیت از ولایت فقیه است !

به گزارش فرقه نیوز: حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی، نائب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در راهپیمایی 13آبان یزد با اشاره به اینکه امروز ایران پرچمدار و علمدار مبارزه با استکبار است گفت: برخی فکر می‌کنند اگر با استکبار رابطه داشته باشیم به دستاوردهای علمی آنها میرسیم اما به خوبی دیدیم آنها نمی‌گذارند کشورهایی که تحت سلطه‌شان قرار دارند به علوم و تکنولوژی دست پیدا کنند.

سخنران 13آبان در یزد با بیان اینکه امروز استکبار ستیزی برای مردم ما یک فرهنگ جا افتاده است گفت: ملت ایران چهل سال است به طبع از آموزه های امام راحل(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فرهنگ استکبار ستیزی را برای خود به عنوان یک راهبرد روشن در نظر گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه امروز اگر ما به اطراف خود نگاه کنیم خواهیم دید کشور ایران در سایه فرهنگ استکبار ستیزی توانسته به اهداف بسیار بلندی دست یابد تصریح کرد: منافع استکبارستیزی امروز در کشور ما بی حد و حصر است و امروز ایران اسلامی ما در حوزه های داخلی و خارجی دارای استقلال سیاسی است.امروز ملت ایران به عنوان مردمی شناخته می شود که سردمدار مبارزه با استکبار در جهان است و وظایفی برعهده دارد که اولین آن این است که اتحاد و انسجام ملی که عامل اساسی پیروزی انقلاب اسلامی بود و هر زمان به عنوان یک راهبرد محسوب می شود را حفظ و تحکیم کنیم.اگر در جنگ هشت ساله دفاع مقدس پیروز شدیم و اگر پیشرفت های روز افزون علمی را به سرعت طی کردیم و می کنیم به واسطه ایستادن برپای خود و اعتماد نفس است.

سخنران 13آبان در یزد نگاه به درون و تقویت نیروی های نظامی و اقتصادی، توجه به مدیریت جهادی، انقلابی و جوان، افزایش قدرت خرید مردم و حفظ ارزش پول ملی از دیگر وظایفی مهم مردم و مسئولان برشمرد و گفت: مهمترین و اصلی ترین وظیفه همه آحاد ملت و مسئولان حرکت همراه و همگان با موتور محرک انقلاب اسلامی یعنی ولایت فقیه  آیت الله خامنه ای است.