پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » افشاگری » اختصاصی«دُرتی‌وی»؛ بررسی ابعاد فساد کلان مالی و جنسی دادستان تهران؛ از تقلب و پرداخت رشوه برای دریافت کارت جانبازی تا روابط عاشقانه و همبستری با معشوقه قضایی

اختصاصی«دُرتی‌وی»؛ بررسی ابعاد فساد کلان مالی و جنسی دادستان تهران؛ از تقلب و پرداخت رشوه برای دریافت کارت جانبازی تا روابط عاشقانه و همبستری با معشوقه قضایی

 

آیا ‌کسی تصور می کرد که در دستگاه قضایی حکومتی که داعیه اسلام را داشت، و ریاست آن دستگاه هم با شیخی حرام‌خوار است، شرط کسب مقام معاونت دادستانی پایتخت، ارائه سرویس جنسی به دادستان آن باشد؟! و یا دادسراها به دکان‌های تجارت و کسب درآمد نجومی برای دادستان تهران و یارانش تبدیل شوند؟!

یکی از مسئولان فاسد سیستم قضایی نظام حاکم بر ایران که تاکنون با زیرکی و تلاش بسیار توانسته از درز اخبار مفاسد کلان مالی و اخلاقی خود جلوگیری کند، «عباس جعفری دولت آبادی» دادستان تهران است، که در زیر به بخش اول گزارش فساد اخلاقی و مالی او که توسط منابع شبکه جهانی «در تی وی» در سیستم قضائی کشور مخابره شده، می‌پردازیم.

عباس جعفری دولت‌آبادی متولد سال ۱۳۳۶ در دولت‌آباد اصفهان است. وی در ۸ شهریور ۱۳۸۸ از سوی صادق لاریجانی رئیس قوه قضائیه به سمت دادستان عمومی و انقلاب تهران منصوب شد.

جعفری دولت آبادی پیش از آن، «ریاست دادگستری کل استان خوزستان» را در کارنامه خود داشت. کسانی‌که وی را از نزدیک می‌شناسند، ناچار به اعتراف هستند که وی به مبانی و اصول اخلاقی- اعتقادی پایبند نیست.

«عباس جعفری دولت آبادی» مانند رئیس خود «صادق آملی لاریجانی» یک‌روز هم در جبهه‌های جنگ حضور نداشته و حتی یک نفر هم او را در صحنه‌ی پیکار مشاهده نکرده است.

دادستان تهران به دلیل معلولیت مادرزادی، ناتوان جسمی است و این را تنها اطرافیاتش می‌دانند. در سال‌هایی که مجروحان جنگی برای دریافت کارت جانبازی به بنیاد مستضعفان و بنیاد شهید مراجعه می‌کردند، دولت‌آبادی با اعمال نفوذ و پرداخت رشوه توانست کارت جانبازی دریافت کند.

از دیگر سو، برای این‌که به یکی از ده‌ها پرونده مفاسد اخلاقی دادستان تهران بپردازیم، باید «زهرا فتاحی» معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران را نیز بشناسیم.

«زهرا فتاحی» در ظاهر معاون دادستان تهران است، «فتاحی» پیش‌تر ادعانه‌ی دادستان تهران را در جریان محاکمه‌ی فائزه هاشمی به عنوان «معاون دادستان» در دادگاه قرائت کرده بود. این خانم جوان که در اکثر جلسات، دولت آبادی را به عنوان «معاون دادستان» همراهی می‌کند در واقع «معشوقه‌ی دادستان تهران» است. کسانی‌‌که جعفری دولت آبادی را از نزدیک می‌شناسند از روابط جنسی و خارج از موازین عرفی و شرعی وی و «زهرا» آگاه‌اند اما به دلیل «ترس از دادستان» سعی کرده‌اند تاکنون سکوت کنند.

«زهرا فتاحی» بعلت علاقه وافر «جانباز تقلبی» به تتو، نقش عجیبی را بر روی دستان خود نقاشی کرده است.

خانم «فتاحی»، تازه‌کارترین معاون دادستان عمومی و انقلاب تهران است که به واسطه روابط غیر اخلاقی با «جعفری دولت آبادی» به عنوان دادیار اجرای احکام در مقر دادستانی مشعول به کار است و بنا به گفته خود او، این موقعیت تا زمانی پابرجاست که به مطالبات جنسی دادستان تهران تن دهد.

«زهرا فتاحی» پیش از ارتباط نامشروع و جنسی با «جعفری دولت‌آبادی» دادستان تهران و هم‌بستر شدن‌های عاشقانه با وی برای کسب عنوان «معاونت دادستانی»، با چند تن دیگر از مسئولان ارشد قضایی نیز در یک تختخواب بوده، ولی از زمانی که رابطه غیر اخلاقی‌اش را با دادستان تهران شروع کرده، روابط جنسی خود را با دیگر مسئولان تعطیل کرده است.

در دادگاهی که «زهرا فتاحی» که به عنوان معاون (معشوقه) دادستان تهران در شعبه ۱۰۶۰ مجتمع قضایی کارکنان دولت، ادعانامه‌ی فائزه هاشمی را به دلیل مصاحبه با شبکه جهانی «دُر تی وی» در خصوص ۶۳ حساب شخصی بانکی رئیس قوه قضائیه قرائت کرد همزمان هم به عنوان «شاکی» ظاهر شد هم «قاضی اظهارنظر!»، امری که از نظر قضایی تخلف محسوب می‌شود.

برای بررسی ابعاد فساد کلان مالی «جعفری دولت آبادی» و یاران فاسدش در سیستم قضایی ایران، باید ابعادی از تخصصی کردن دادسراها را مورد توجه قرار دهیم.

«عباس جعفری دولت آبادی» پس از تثبیت موقعیت خود نزد «صادق آملی لاریجانی» رئیس قوه قضاییه، برای تحقق مقاصد اقتصادی و تأثیر قدرت و نفوذ خود، اقدام به تخصصی کردن دادسراها کرد تا از این طریق «دادسراهای پول‌ساز» را تحت کنترل خود در آورد.

در بخش دوم این گزارش به بررسی چگونگی «تخصصی کردن دادسراها»، مثلث «جعفری دولت آبادی، قطبی و تبرّی» و «روابط جنسی یکی از نزدیکان جعفری دولت آبادی با …» به فرمان دادستان تهران برای کسب رضایت در ادامه همکاری وی با دادستان خواهیم پرداخت.