پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پاسدار محمدحسین باقری :ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد؟؟!!

هشدار رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پاسدار محمدحسین باقری :ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد؟؟!!

گروه استان‌ها ـ رئیس ستاد کل نیروهای مسلح  گفت: ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، پاسدار محمدحسین باقری عصر امروز در حاشیه بازدید از نقاط صفر مرزی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: من در این نقطه صفر مرزی عرض می‌کنم امنیت ملت ایران مسئله‌ای است که هیچ‌گاه قابل کوتاه‌ آمدن نیست و کشورهای همسایه از جمله عراق شامل اقلیم کردستان و دولت مرکزی موظف هستند براساس حقوق بین‌الملل و وظیفه همسایگی نسبت به گروه‌های – به ادعای او- ضدانقلاب وارد عمل شوند‌.

سرلشکر باقری گفت: من به “گروه‌های ضد نظام” که در این مناطق مستقر هستند و نیت سوء دارند و مورد حمایت بدخواهان ملت ایران هستند و بعضاً قصد عبور از مرزها و مسیرهای کشور و به خطر انداختن امنیت کشور را دارند اخطار می‌دهم. نباید مقر  بدخواهان نظام ایران در نزدیکی مرزهای ما و در کشور همسایه وجود داشته باشد و اقلیم کردستان و دولت مرکزی عراق موظف به کنترل اینها‌ هستند.ما با کسانی که امنیت ملت ایران را به خطر اندازند شوخی نداریم و ملت ایران در برابر ناامنی‌ها سکوت نخواهد کرد.

انتهای پیام/ش