جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » دستهبندی نشده » جان بولتون: ایران به دنبال مداخله در انتخابات میان دوره ای کنگره است / پوتین به ترامپ گفته «منافع روسیه و ایران در سوریه مشابه نیست» و می خواهد در مورد «خروج ایران از سوریه» مذاکره کند

جان بولتون: ایران به دنبال مداخله در انتخابات میان دوره ای کنگره است / پوتین به ترامپ گفته «منافع روسیه و ایران در سوریه مشابه نیست» و می خواهد در مورد «خروج ایران از سوریه» مذاکره کند

جان بولتون، مشاور امنیتی ترامپ پیش از دیدار با بنیامین نتانیاهو گفت که هدف آمریکا و اسرائیل این است که عملیات نیروهای ایرانی و شبه نظامیان این کشور در سوریه و عراق خاتمه پیدا بکند.

جان بولتون، مشاور امنیتی ترامپ پیش از دیدار با بنیامین نتانیاهو گفت که هدف آمریکا و اسرائیل این است که عملیات تهاجمی نیروهای ایرانی و شبه نظامیان این کشور در سوریه و عراق خاتمه پیدا بکند.

به گزارش «انتخاب»؛ بولتن در در مصاحبه با شبکه ای بی سی همچنین مدعی شد که خروج آمریکا از برجام به شدت اقتصاد ایران را تحت فشار قرار داده و توانایی تهران در انجام عملیات تهاجمی در منطقه و یمن را تحت تاثیر قرار داده است.

بولتن همچنین اضافه کردکه پوتین در دیدارش با ترامپ به او گفته که منافع روسیه و ایران در سوریه مشابه نیست و تمایل دارد که درباره راه های خروج نیروهای ایران از سوریه با آمریکا گفتگو بکند.

مشاور امنیتی رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که ایا اسد باید برود گفت که هدف امریکا نابودی کامل داعش در سوریه و خروج نیروهای ایرانی از آن کشور است.

بولتون همچنین در پاسخ به سوال مجری شبکه آمریکایی درباره دخالت ادعایی روسیه در انتخابات آتی کنگره مدعی شد که تهران در کنار چین، روسیه و کره شمالی در تلاش برای دخالت در انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا است که قرار است پانزدهم آبان برگزار شود.