جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » نظام پوسیده قضائی “درویش کش” در باتلاق نفرت خیزی فرو رفته که خشم عصیانی افکارعمومی داخلی و بین المللی برآن خروارخروار لجن میغلطاند!

نظام پوسیده قضائی “درویش کش” در باتلاق نفرت خیزی فرو رفته که خشم عصیانی افکارعمومی داخلی و بین المللی برآن خروارخروار لجن میغلطاند!

صورت “دیوهای درویش کشِ داعشی” چنان کراهتی دارد که نه به “هفت آب” و نه “به صد آتش”  نمیتوان آن را تطهیر کرد و از چنگ قضاوت بیرحمانه افکار عمومی و وجدان اکثریت بیدار مردم شریف در داخل و خارج کشور نجات داد!

هر دست و پای مذبوحانه ای که بوقهای پروپاگاندای نظام پوسیده قضائی “درویش کُش داعشی” برای توجیه جنایت سبعانه خویش میزند، شکاف عظیم بین افکار عمومی و باند مفسد و دزد و جاسوس خودرا بیشتر و عظیمتر میکند!

بوق زنگ زده سایت موسوم به “رجا نیوز” همسو با درویش کشهای داعشی در ادعایی مسخره به دفاع از کارنامه ننگین قوه قضائیه پرداخته! سئوال وجدان عمومی آن است که اگر شما مدرکی دال بر مجرم بودن درویش قهرمان، شهید گلگون کفن محمدیاور ثلاث داشتید، چرا تن به اعاده دادرسی ندادید و عجولانه او را به چوبه دار سپردید؟!

رجانیوز همسو با درویش کشهای داعشی مینویسد:

نوبت قاتل شهدای نیروی انتظامی به #اجرای_عدالت رسید

درویش جنایتکار به دار مجازات آویخته شد/ هجمه ضدانقلاب و جنجال وکیل سرکرده فرقه عرفان حلقه و حمید بقایی جواب نداد/ چگونه ساده اندیشی سلبریتی‌ها گرای تحریم حقوق‌بشری ایران را به خارج از کشور میدهد؟!

در کنار تلاش ضدانقلاب برای عدم اجرای عدالت، جلوگیری از قصاص خون شهدای نیروی انتظامی، ژست‌های روشنفکرمآبانه علیه حدود شرعی و انکار جنایتی که مثل روز روشن بود، نمیشود ساده اندیشی در دادن گرای تحریم حقوق بشری توسط برخی از سلبریتی ها را نادیده گرفت. چرا که تبعات آن برای مردم و کشور باقی میماند. از یک طرف نگاه برخی از مردم به رسانه‌ی آنهاست- آنهایی که شاید از سیاست حتی الفبایش را هم نمیدانند- و از طرفی دیگر جاده صاف کنی این چهره را برای رسانه های خارجی و به تبع آن نهاد های بین المللی خواهد بود.

در کنار تلاش ضدانقلاب برای عدم اجرای عدالت، جلوگیری از قصاص خون شهدای نیروی انتظامی، ژست‌های روشنفکرمآبانه علیه حدود شرعی و انکار جنایتی که مثل روز روشن بود، نمیشود ساده اندیشی در دادن گرای تحریم حقوق بشری توسط برخی از سلبریتی ها را نادیده گرفت. چرا که تبعات آن برای مردم و کشور باقی میماند. از یک طرف نگاه برخی از مردم به رسانه‌ی آنهاست- آنهایی که شاید از سیاست حتی الفبایش را هم نمیدانند- و از طرفی دیگر جاده صاف کنی این چهره را برای رسانه های خارجی و به تبع آن نهاد های بین المللی خواهد بود.

گروه سیاسی-رجانیوز: راننده «اتوبوس دیوانه» و قاتل سه تن از شهدای نیروی انتظامی به دار مجازات آویخته شد اما روسیاهی‌اش به حامیان این جنایت ماند.

به گزارش رجانیوز، از هفته گذشته رسانه های ضدمردمی نظیر آمدنیوز، شبکه های انگلیسی منوتو و بی بی سی با نشر گسترده اکاذیب درخصوص حادثه گلستان هفتم  در پی تطهیر این جنایت برآمده بودند تا با تشویش اذهان مردم در فضای مجازی جای شهید و جلاد را عوض کنند!

 

Video Player

00:00
00:00

اعتراف دراویش.mp4 | دانلود فیلم

 

علیرغم وجود مستنداتی نظیر اعتراف محمدرضا ثلاث باباجانی در بیمارستان و  دادگاه، گفته خود دراویش در روز حادثه و روزهای پس از آن، این رسانه ها بر آن شده بودند تا با ایجاد شبهه و دروغ پراکنی، وی را از این جنایت مبرا کنند. آنها با طرح موارد احساسی مدعی شده بودند که محمد ثلاث عامل این جنایت نبوده است!  این اقدام به صورت شبکه‌ای در فضای مجازی توسط کاربران ناشناس(فیک) اتفاق افتاد.

 

 

این درحالی است که فرزند نورعلی تابنده، قطب دراویش نعمت‌اللهی گنابادی از راننده اتوبوس مرگ نیز حمایت کرد.تابنده پیشتر، آشوبگران را “منسوبان به درویشی” خوانده و از آنها اعلام برائت کرده بود!

 

 

وکیل محمدثلاث که بود؟!

زینب طاهری، وکیل محمدرضا ثلاث باباجانی در واقع همان وکیل محمدعلی طاهری(سرکرده فرقه عرفان حلقه)، احمد رضا جلایی‌پور(متهم پرونده جاسوسی)، شهرام جزایری و حمید بقایی است. وی با ادعای های خلاف واقع در خصوص پرونده آخرین موکل خود، یعنی محمد ثلاث سعی داشت تا با دست گرفتن مرجعیت خبری در خصوص وی، از اعدام موکل خود جلوگیری کند که اوایل ماه جاری نیز به اتهام تشویش اذهان عمومی و نشر اکاذیب به دادسرای فرهنگ و رسانه احضار شده بود.

 

وی با انتشار صدای ضبط شده از محمدثلاث و پخش آن در توئیتر باعث ایجاد جنجال در فضای مجازی شد. ثلاث در این فایل صوتی که پس از قطعی شدن صدور حکم اعدامش بود، ادعا کرده بود که عامل جنایت نمیباشد! تا از این طریق بتواند دادگاه خود را مجدد به تعویق انداخته و با خرید وقت، فشار رسانه های ضدانقلاب به ثمر برسد.

 

 

به نظر میرسد از آن جا که خانم طاهری وکالت این دست از متهمین را به عهده داشته است، به راحتی با بسیج هواداران موکلان مختلف خود در توییتر و ساخت هشتگ های گوناگون از جمله هشتگ #SAVESALAS سعی در تشویش اذهان عمومی داشته اند. برای مثال شهرام جزایری نیز با انتشار توئیتی حمایت ضمنی خود از ثلاث را اعلام کرد و برخی رسانه های بهاری نیز با انتشار مطالبی اقدام به حمله علیه قوه قضائیه در خصوص این پرونده کردند.

 

 

ساده اندیشی سلبریتی ها و گرای تحریم!
در این میان جای تعجب و تاسف آنکه برخی چهره های رسانه‌ای و سلبریتی ها نیز همنوا با رسانه های ضدانقلاب خواستار توقف و تعویق اعدام عامل شهادت شهدای ناجا با سوء استفاده از احساسات مخاطبین شدند. از جمله این افراد میتوان از  ترانه علیدوستی و رضا رشیدپور نام برد.

 

 

در کنار تلاش ضدانقلاب برای عدم اجرای عدالت، جلوگیری از قصاص خون شهدای نیروی انتظامی، ژست‌های  روشنفکرمآبانه علیه حدود شرعی و انکار جنایتی که مثل روز روشن بود، نمیشود ساده اندیشی در دادن گرای تحریم حقوق بشری توسط برخی از سلبریتی ها را نادیده گرفت. چرا که تبعات آن برای مردم و کشور باقی میماند. از یک طرف نگاه برخی از مردم به رسانه‌ی آنهاست- آنهایی که شاید از سیاست حتی الفبایش را هم نمیدانند- و از طرفی دیگر جاده صاف کنی این چهره را برای رسانه های خارجی و به تبع آن نهاد های بین المللی خواهد بود.

 

با آنکه اعدام قطعی عامل جنایت بر همگان روشن بود، علت این فشار رسانه‌ای اینگونه برآورد میشود که دست نهاد های به اصطلاح حقوق بشری-آمریکایی جهت اعمال فشار های بیشتر بین المللی بر جمهوری اسلامی ایران باز باشد.چنانچه دیده‌بان حقوق بشر نیز جهت فشار، این محاکمه را ناعادلانه خوانده بود!

 

 

نهاد هایی که همواره به دنبال بهانه برای تشدید تحریم ها علیه مردم ایران هستند، با دستاویز به اظهارات خلاف واقع و ساده‌نگری برخی چهره های مطرح در داخل کشور، مقدمات فشار های بین المللی بر نظام را فراهم میکنند. مسئله ای که دیگر بر کسی پوشیده نیست و البته امید است که بر این چهره ها پوشیده بوده باشد! واگرنه، این اقدامات را چه میتوان نامید؟!

همپنین جز واکنش  صفحه رسمی دیده‌بان حقوق بشر، صفحه رسمی وزارت امورخارجه اسرائیل در توئیتر نیز، اعدام جنایتکار پاسداران را تسلیت گفت!

 

Video Player

اعتراف در دادگاهmp4.mp4 | دانلود فیلم

 

 

 

Video Player

اعتراف محمد ثلاث.mp4 | دانلود فیلم