پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرهنگ » دستاورد اسفناک دیگری در کارنامه ننگین نظام جمهوری زوری اسلامی ایران

دستاورد اسفناک دیگری در کارنامه ننگین نظام جمهوری زوری اسلامی ایران

هنرمند پیشکسوت سینمای ایران، آقای ناصر ملک مطیعی ، در سن ۸۸ سالگی بعد از تحمل  ۴۰  سال ممنوعیت فعالیت در سینما و‌تلویزیون به علت بیماری کلیوی در گذشت.

نکته جالب توجه در این است که نظام جمهوری زوری اسلامی ایرانی از بیان خبر فوت این پیشکسوت سینمایی ایران از رسانه ملی بیم دارد.

لذا خبر گزاری های نزدیک به نظام جهنمی جمهوری زوری اسلامی یعنی ایرنا‌ و‌ جام و‌جم آنلاین این خبر را به نقل از منابع خبری بیمارستان و‌ نزیکان آقای ناصر ملک مطیعی تکذیب کرده اند.

علت این امر هم در این است که هم اکنون نظام از هرگونه همبستگی ، تجمع و  گردهمایی هموطنان ایرانی در اماکن و خیابان ها بیم و هراس دارد.

بویژه آنکه آقای ملک مطیعی، علی رغم چهل سال ممنوعیت کاری، همچنان در میان مردم ایران جایگاه ویژه و محبوبیت خاصی دارد .

نظام جمهوری اسلامی از بیان خبر فوت این هنرمند به شدت بیم دارد، زیرا به خوبی میداند که مردم بسیاری در مراسم درگذشت وی شرکت خواهند جست.

لذا خبر فوت این پیشکسوت سینما را تکذیب میکند.

با این وجود تمامی مردم ایران از خبر فوت این هنرمند محبوب که در نهایت بی عدالتی به او حکم ۴۰ سال ممنوع التصویری داده اند، متاثر شده اند.

اما تکذیب خبر فوت ایشان از رسانه ملی علامت دیگری را به مردم ایران میدهد و آن این است که نظام جمهوری زوری اسلامی به شدت قدرت خود را از دست داده  و از هرگونه تجمع مردم تحت هر عنوانی نظیر مراسم عزاداری و یا شادی برای فوتبال هراس دارند.

این یکی از نشانه های حاکمیت رو به سقوط است.

جامعه هنری ایران بویژه علاقه مندان به فرهنگ و سینمای ایران ، درگذشت این هنرمند پیشکسوت سینمای ایران را به خانواده این بزرگوار ، جامعه هنری و تمامی مردم ایران تسلیت و تهنیت عرض مینماییم.

مقاله وارده