جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » ادعای خبرگزاری رسمی سوریه: سامانه دفاع موشکی سوریه، چندین موشک ناشناس را برفراز پایگاه هوایی الشعیرات در حمص مرکز این کشور رهگیری و منهدم کرد.

ادعای خبرگزاری رسمی سوریه: سامانه دفاع موشکی سوریه، چندین موشک ناشناس را برفراز پایگاه هوایی الشعیرات در حمص مرکز این کشور رهگیری و منهدم کرد.

خبرگزاری رسمی سوریه: حمله موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات دفع شد

 

خبرگزاری رسمی سوریه: حمله موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات دفع شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد سه شنبه گزارش داد: از منبع شلیک موشک های متجاوز به پایگاه هوایی «الشعیرات» فعلا اطلاع دقیقی نیست.

ستاد تبلیغات جنگ سوریه به نقل از منابع نظامی این کشور اعلام کرد که پایگاه هوایی الشعیرات هدف شش موشک قرار گرفته که همه آنها منهدم شده اند.

همچنین یک منبع نظامی سوری دیگر نیز گفته است که سه فروند موشک هم به فرودگاه الضمیر در قلمون در شرق دمشق رهگیری و منهدم شده است.

این حمله موشکی به فرودگاه الضمیر در ریف دمشق پس از آن صورت گرفت که تروریست های مسلح برای خروج از این منطقه به نقطه نامعلومی، با دولت دمشق به توافق رسیدند.

برخی رسانه‌ها به نقل از منابع میدانی احتمال دادند که این موشک‌ها توسط جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سمت پایگاه هوایی الشعیرات شلیک شده باشد.

پنتاگون بامداد سه شنبه اعلام کرد : امریکا هیچ دخالتی در حمله موشکی بامداد سه شنبه به پایگاه هوایی الشعیرات در حمص سوریه نداشته است.

«اریک پاهون» سخنگوی پنتاگون در پاسخ به رویترز، در این رابطه گفت: آمریکا هم‌اکنون هیچ‌گونه فعالیت نظامی در آن منطقه (حمص) ندارد.