شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » اهانت به مرجع عالیقدر جهان تشیع توسط آخوندک لوده و مفتخور محسن اراکی

اهانت به مرجع عالیقدر جهان تشیع توسط آخوندک لوده و مفتخور محسن اراکی

آخوند لوده و مفتخور محسن اراکی – که سالهای دراز به عنوان مسئول به اصطلاح مرکز ضد اسلامی وابسته به ولایت فقیه در وسط لندن از صندوق بیت المال قطر شکمش را افزایش میداد در یک اظهار لِحیه ء بیسر و ته زیر عنوان “«تحریف در مرجعیت شیعه» خطری نادر در طول تاریخ تشیع”، اباطیل رطب و یابسی بر علیه “مراجع بالاستقلال” مانند آیت الله العظمی سید حسن شیرازی در قم و نجف و سایر حوزه های علمیه شیعه  به هم بافته ! که در سطور زیر درج شده است:

نماینده سابق ولیّ فقیه در انگلیس ماهیت فرقه شیرازی را مبتنی بر عوام‌فریبی و جاه‌طلبی دانست و تأکید کرد: این فرقه درصدد ایجاد تشیعی جایگزین است.

  • ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ – ۱۱:۰۹

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، شیعه انگلیسی یکی از اصلی‌ترین دشمنان شیعیان و بحث وحدت امت اسلامی محسوب می‌شود که مدت‌هاست در قالب‌های مختلف و از طریق شبکه‌های مجازی درصدد هدف قرار دادن نظام جمهوری اسلامی، تضعیف آرمان‌های آسمانی انقلاب اسلامی و مرجعیت شیعه و ولایت فقیه است، این هدف آنان بی‌تردید به سرانجام نخواهد رسید، چراکه پیش از آنها نیز افرادی بودند که دست به چنین اقداماتی زدند، اما از آنجایی که برپایی نظام جمهوری اسلامی با دست قدرت الهی بوده، خدای متعال خود حافظ این نظام است، نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، دشمن‌شناسی و آگاهی از برنامه و اهداف مورد نظر آنان و تمهید راهبردها و اقدامات لازم در این مسیر است.

در همین راستا، آیت‌الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و نماینده سابق ولیّ فقیه در انگلیس طی سخنانی «تحریف در مرجعیت شیعه» را خطری نادر در طول تاریخ تشیع دانست و گفت: امروز این مسأله جامعه ما را تهدید می‌کند و از تمام خطرات مهم‌تر است.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: علما و مراجع پیوسته ریاست‌گریز بودند، در حالی که اخیراً مرجعیت‌هایی درست شده که جعلی هستند و با پول‌های کلان که معلوم نیست از کجا می‌آید، اداره می‌شوند، ما از وقتی اینها را شناختیم علیه مرجعیت، فقاهت و تشیع کار کردند.

به‌گفته وی، زمانی بود که آنان با مرحوم آیت‌الله حکیم سخت درگیر شدند، در واقع آنان با هر رهبری از رهبران شیعی که راه تشیع راستین را در پیش می‌گرفتند درگیری‌های سختی داشته‌اند.

نماینده سابق ولیّ فقیه در انگلیس ماهیت فرقه شیرازی را مبتنی بر عوام‌فریبی و جاه‌طلبی دانست و تأکید کرد: اینکه می‌گوییم اینها انگلیسی هستند، این سخن تبلیغاتی نیست.

آیت‌الله اراکی با تأکید بر اینکه فرقه شیرازی درصدد ایجاد تشیعی جایگزین است، تصریح کرد: در این تشیع جایگزین جایگاهی برای مرجعیت راستین نیست و مرجعیت محصور در شیرازی‌ها می‌شود.

ادامه سخنان آیت‌الله اراکی را در فیلم زیر ببینید:

انتهای پیام/*