چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پاسخ محکم مردم دردفاع از دراویش ستمدیده و زیرسرکوب، پوزه داعشی های رجانیوز و منقلیهای نفوذی درقرارگاه ثارالله را به خاک مالید!

پاسخ محکم مردم دردفاع از دراویش ستمدیده و زیرسرکوب، پوزه داعشی های رجانیوز و منقلیهای نفوذی درقرارگاه ثارالله را به خاک مالید!

حسرت به دلیهای داعشیهای ضددرویش

سایت “داعشی – تکفیری -ضدردرویشی“موسوم به رجانیوز وصل به حلقه آخوندکی منقلی موسوم به مصباح یزدی و شرکاء در مطلبی زیر عنوان “گلستان هفتم، جهنم شد” با نفعل وارونه زدن و تحریف واقعیت برای تخریب وجهه مردمی و مظلوم و ستمزده دراویش زیر سرکوب، مهمل بافیهای مضحکی کرده که فقط برای کاهش سوزش حسرت به دلی های داعشیهای ضددرویش است!

این متن درسطور زیر درج شده است:

5 شهید، حاصل وحشیگری دراویش گنابادی در پاسداران/چه کسی پاسخگوی تعلل در برخورد قاطعانه است؟ + فیلم

برخی در حال تهیه کوکتل مولوتوف بودند، برخی با شمشیر و قمه و چاقو رجزخانی می‎کردند و برخی دیگر از روی پشت‎بام سنگ می‎زدند. شعله‎های آتش، گلستان هفتم پاسداران را در بر گرفته بود. دروایش گنابادی در نقش داعشی‎های وطنی به میدان آمده بودند. کمی بعد هجوم وحشیانه یک اتوبوس که در خبرها به “اتوبوس دیوانه” معروف شد، سه شهید بر جای گذاشت.
رجانیوز – گروه اجتماعی: برخی در حال تهیه کوکتل مولوتوف بودند، برخی با شمشیر و قمه و چاقو رجزخانی می‎کردند و برخی دیگر از روی پشت‎بام سنگ می‎زدند. شعله‎های آتش، گلستان هفتم پاسداران را در بر گرفته بود. دروایش گنابادی در نقش داعشی‎های وطنی به میدان آمده بودند. کمی بعد هجوم وحشیانه یک اتوبوس که در خبرها به “اتوبوس دیوانه” معروف شد، سه شهید بر جای گذاشت.
به گزارش رجانیوز ماجرا از دیروز عصر مقابل کلانتری 102 پاسداران آغاز شد و تا صبح امروز درگیری‎ها همچنان ادامه داشت. خیلی زود مشخص شد راننده اتوبوسی که به صورت وحشیانه به مردم و ماموران نیروی انتظامی در خیابان پاسداران حمله کرده، فردی به نام «یاور محمد ثلاث» از پیروان فرقه دراویش گنابادی است. اتوبوس نیز متعلق به یکی از سران فرقه گنابادی و با پلاک شهرستان بود که در روزهای اخیر در حاشیه خیابان گلستان هفتم پاسداران توقف داشت. در این جریان چندین خودرو که در کنار خیابان پارک شده بود نیز آسیب دید.
تعلل‎های نیروی انتظامی و مسئولین بالادستی شاید اگر نبود، ماجرا این‎قدر دامنه پیدا نمی‎کرد. امروز صبح نیز یک بسیجی با سلاح سرد به شهادت رسید و هجوم یک خودروی سمند نیز شهیدی دیگر بر جای گذاشت. حدود 30 نفر از مأموران نیروی انتظامی در این ماجرا مصدوم و مجروح شدند.
Video Player

00:00
00:00

اظهارات مصدومان و شاهدان عینی.mp4 | دانلود فیلم

 

Video Player

00:00
00:00

زیر گرفتن نیروهای انتظامی و مردم با سمند.mp4 | دانلود فیلم

 

ماجرا با دستگیری یک درویش به‎نام رستمعلی به اتهام سرقت و با شکایت شاکی خصوصی کلید خورد. جمعی از اراذل و اوباش درویش درمقابل کلانتری تجمع کرده و نیم ساعت فرصت می‎دهند تا سارق آزاد شود! پس از این است که درگیری‎های وحشیانه آغاز می‎شود و دراویش اموال عمومی مردم آتش می‎زدند و تخریب می‎کنند. بریدن و آتش زدن یک درخت تنومند در مقابل کوچه و آتش ناشی از کپسول‎ها بر التهابات می‎افزود.
دستگیری 300 نفر از دراویش و ضرب‎الاجل پلیس، دستِ آخر صبح امروز ماجرا را فیصله داد. راننده اتوبوس و ضاربان جزو دستگیرشدگان هستند. مأمورانی که دچار جراحت شده‌اند نیز همان زمان برای مداوا به بیمارستان‌های اطراف منتقل شدند.
سن برخی از شهدای این حادثه زیر 20 سال بود. گروهبان امامی، گروهبان بایرامی و رضا مرادی علمدار از شهدای این حادثه هستند.
Video Player

00:00
00:00

خانواده رضا امامی شهادت او را در خواب دیده بودند.mp4 | دانلود فیلم

 

امام جمعه گناباد طی سخنانی گفت:«برای این فرقه انحرافی نام گناباد را به کار نبرید، مردم گناباد از آنها بیزارند.»
گفتنی است در سال ۱۳۸۴ نیز در روزهای پایانی بهمن ماه دراویش نعمت الهی با فراخوان نورعلی تابنده از سراسر کشور در قم تجمع کردند. تجمعی که با هدف آشوب برنامه‎ریزی شده بود برای تثبیت ساختمان بدون مجوز خانقاه در قم با نام حسینیه شکل گرفت. پرتاب سنگ از روی بام‎ها به سمت مردم و استفاده از سلاح گرم در آن غائله تنها گوشه‎ای از خباثت‎های صورت پذیرفته بود.