پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » بیانیه مطبوعاتی دراویش در محکومیت اتهام زنیهای ناجونمردانه استفاده از وسایل نقلیه برای ترور و ارعاب افراد در خیابانهای شهرهای مختلف و پایتخت، به دراویش مظلوم و ستم دیده

بیانیه مطبوعاتی دراویش در محکومیت اتهام زنیهای ناجونمردانه استفاده از وسایل نقلیه برای ترور و ارعاب افراد در خیابانهای شهرهای مختلف و پایتخت، به دراویش مظلوم و ستم دیده

ساعاتی پیش فیلم کوتاه و وصله پینه ای ساخته و پرداخته بخش پروپاگاندای سپاه پاسداران بر روی شبکه های اجتماعی قرار گرفت تا چنین القاء کند که مرحوم آقای یاور محمد ثلاث رانند اتوبوسی بوده که با تعدادی از نیروهای ضد شورش برخورد کرده و سبب صدمه زدن و از پا درآمدن عده ای از آنها شده است.
این فیلم فاقد هر گونه اعتبار حقیقی و حقوقی می باشد و به هیچ عنوان قابل استناد نیست.
بنا بر گزارشات دریافتی آقای محمد ثلاث دقایقی بعد از تهیه این فیلم توسط بازجویان از خدا بی خبر به فیض شهادت نائل آمد، در حالی که عمر خود را صرف خدمت به بندگان خدا کرده بود.
این قبیل اعمال و ساختن این گونه اعترافات توسط بازجویان مرگ درنظر افکار عمومی مردم ایران و جهان ترفندی شناخته شده و مردود است.
همگان می دانند که دراویش مردمی صلح طلب و مهربان و مهر پرور هستند و سنت درویشی سنتی خشونت پرهیز است.
سرکوب روزهای اخیر دراویش توسط نیروهای آتش به اختیار لباس شخصی سبب شده که گروههای بسیار زیادی از مردم پایتخت از جان و دل به حمایت از آنها برخیزند و تا پای جان از حقوق دراویش دفاع کنند.
همچنین لازم به یاداوری است که استفاده از وسایل نقلیه متعلق به نیروی انتظامی که توسط پرسنل نیروی انتظامی رانندگی شده، در سال ۱۳۸۸ و ۱۳۹۶ در تهران سبب صدمه و از پا درآمدن بسیاری از هموطنان ما شده است، و در این مورد صحبتهای صریح سردار احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی سراسر کشور به مدت ۱۰ سال در شبکه های اجتماعی سندی قاطع و رسوا کننده است.

دراویش گنابادی در تهران و شهرستانها