جمعه , ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » آخوندک خمینی ستیزی ازنسل معاویة بن ابی سفیان – دمرّهم الله کلهم اجمعین- موسوم به “حسن نوروزی” به عنوان سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس؟؟!! حرفهای گنده تر از قواره خودش را برعلیه دراویش و اهل حق مطرح کرد و مدعی شد که “دستگاه‌های اطلاعاتی باید پاسخگوی تساهل در برابر اغتشاشات دراویش باشند”!!

آخوندک خمینی ستیزی ازنسل معاویة بن ابی سفیان – دمرّهم الله کلهم اجمعین- موسوم به “حسن نوروزی” به عنوان سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس؟؟!! حرفهای گنده تر از قواره خودش را برعلیه دراویش و اهل حق مطرح کرد و مدعی شد که “دستگاه‌های اطلاعاتی باید پاسخگوی تساهل در برابر اغتشاشات دراویش باشند”!!

غاصب نمایندگی مردم شهرستان‌های رباط‌کریم و بهارستان به عنوان سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورا مدعی شده که دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی با گروه موسوم به دراویش گنادبادی با تساهل برخورد کرده و حالا باید پاسخگو باشند.

 

۰۱ اسفند ۱۳۹۶ – دستگاه‌های اطلاعاتی باید پاسخگوی تساهل در برابر اغتشاشات دراویش باشند!

حسن نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگا قضایی خبرگزاری تسنیم، درباره اغتشاشات اتفاق افتاده در منطقه پاسداران تهران توسط افراد معروف به دراویش گنابادی اظهار کرد: اگر اغتشاشاتی رخ داده از سهل‌انگاری خود ماست.این نوع و روش درویشی متعلق به شهرستان بیدخت گناباد واقع در استان خراسان رضوی است و اینها افرادی هستند که قبل از انقلاب اسلامی، مورد حمایت حکومت پهلوی بودند و به اعتبار اینکه «اسدالله علم» از مناطق نزدیک گناباد بود، مورد حمایت شاه قرار داشتند و جرم‌های مختلفی را مرتکب می‌شدند.بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، ادامه زندگی برای این افراد در آن منطقه ممکن نبود و به همین خاطر به تهران آمدند و از سال‌های قبل در تهران، مراکزی تحت عنوان « حسینیه» برای برخی تجمعات خود ساختند.

وزارت اطلاعات و سایر مراکز اطلاعاتی و امنیتی در قبال این افراد، با تساهل برخورد کردند و در نهایت کارشان به اغتشاش کشید .  کدام کشوری اجازه می‌دهد افرادی به نام مذهب، آن هم مذهبی که رسمیت ندارد و به هیچ چیز پایبند نیستند، فعالیت کنند. نه تنها در تهران به عنوان پایتخت کشور بلکه در هیچ نقطه‌ای از کشور نباید اجازه داده شود که افرادی این چنین، امنیت مردم و جامعه را به هم بزنند.  آیا عربستان اجازه می‌دهد شیعیان به عنوان پیروان یک مذهب رسمی که دانشگاه الازهر هم آن را به رسمیت شناخته، در عبادات خود آزاد باشند؟ ضمن اینکه در کشور ما مذاهب رسمی در قانون اساسی مشخص شده است و نمی‌شود هر کسی برای خود یک گروهی تشکیل بدهد و افرادی را دور خود جمع کند.باید دستگاه‌های اطلاعاتی و دستگاه‌های مربوطه پاسخگو باشند که چرا اجازه داده‌اند در پایتخت کشور این اتفاقات رخ دهد؟ قطعاً با تساهل و ساده‌اندیشی نمی‌توان مشکل را حل کرد و پیش برد.اینها به نام دین و حسینیه، مرکز توطئه و انحراف برپا و روز گذشته(دوشنبه)، خانواده‌هایی را عزادار کردند. باید دستگاه‌های اطلاعاتی، سیاسی و فرماندار تهران پاسخگو باشند.

این عضو کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وظیفه دستگاه قضا در قبال اغتشاشات روز گذشته دراویش گنابادی بیان کرد: مجازات توطئه علیه نظام و قتل مشخص است و دادگاه انقلاب باید با کسانی که حزب و گروه و باند تشکیل داده و امنیت کشور را بر هم زدند برخورد کند.

به گزارش تسنیم، بنابر اعلام سردار منتظرالمهدی سخنگوی ناجا، نیروی انتظامی شب گذشته در عملیاتی پس از تعیین ضرب الاجل برای آشوبگران خیابان پاسداران و پایان این ضرب الاجل در ساعت 4 بامداد، آتش برافروخته‌شده توسط مخلّان نظم و امنیت را خاموش و عناصر اصلی را دستگیر کرد.

سخنگوی نیروی انتظامی اعلام کرده که بیش از 300 نفر از دراویش که بین آنان رانندگان اتوبوس و سمندی که عده‌ای از جمله مأموران پلیس را هدف قرار دادند و همچنین ضاربان و عناصر اصلی به‌چشم می‌خورد، بازداشت شده‌اند.

منتظرالمهدی از مجروح شدن 30 مأمور پلیس در این حادثه خبر داد و گفت: متأسفانه شاهد تخریب اموال عمومی، خودروها و شیشه منازل مردم توسط اخلالگران نظم و امنیت در محل مورد نظر بودیم.

در درگیری شی گذشته سه تن از ماموران نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/