جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » پاسداری موسوم به منتظر المهدی در گفتگو با بخش خبری بیست و سی شبکه های صداوسیما ادعای دروغ و خدعه آمیز فارس نیوز-ارگان پروپاگاندای سپاه پاسداران- برعلیه دراویش مظلوم و صلحجوی گنابادی را تکرار کرد!

پاسداری موسوم به منتظر المهدی در گفتگو با بخش خبری بیست و سی شبکه های صداوسیما ادعای دروغ و خدعه آمیز فارس نیوز-ارگان پروپاگاندای سپاه پاسداران- برعلیه دراویش مظلوم و صلحجوی گنابادی را تکرار کرد!

تکرار دروغپردازیهای فضاحت آمیز ارگان رسمی سپاه پاسداران موسوم به فارس نیوز در خبرگزاری موسوم به ایلنا!

سایت پوششی سپاه پاسداران موسوم به خبرگزاری ایلنا با تکرار مهملات سایت دروغپرداز موسوم به فارس نیوز دراقدامی که بوی توطئه ازآن به مشام میرسد ادعای فارس نیوز را برای لاپوشانی تیراندازی به سمت دراویش درمحله “پاسداران” و اطراف منزل آقای دکترنورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی مدعی شد که درویشها به اتوبوس متعلق به خود به ماموران کلانتری حمله کرده وآنها را زیر گرفته و تعدادی را مقتول و عده را مجروح کرده اند!

این دروغی خیانت آمیز بیش نیست. همه میدانند که استفاده از اتوموبیل برای زیرگرفتن تجمع کنندگان همیشه کار ایادی سرکوب وعوامل برهم زننده نظم عوموی بوده است و این وصله به دراویش صلح جو نمیچسبد!

گزارش کذب منتشرشده توسط ایلنا به موازات سایتهای موسوم به مشرق نیوز و تابناک نیوز و مهر نیوز به قرارزیر است:

سردار منتظرالمهدی خبرداد:

شهادت ۳ مامور نیروی انتظامی در درگیری امروز با دراویش گنابادی/ ضاربان دستگیر شدند

سخنگوی ناجا از به شهادت رسیدن سه مامور نیروی انتظامی در درگیری عصر امروز ماموران با دراویش گنابادی خبرداد.

سردار منتظر المهدی در گفت‌وگو با بخش خبری ۲۰:۳۰ با اعلام این خبر گفت: در آستانه شهادت بانوی دو عالم عوامل فریب‌خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر خود در خیابان پاسداران در عملی مزبوحانه و خباثت‌آمیز با یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که برای سامان‌بخشی به امنیت در منطقه حاضر بودند به شهادت رساندند.

سخنگوی ناجا تاکید کرد: نیروی انتظامی با اقدامات ضدامنیتی و غیرقانونی هرکس و با هرهویتی قاطعانه برخورد می‌کند تا بدانند کسی را یارای تعدی به امینت عمومی نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیگیری‌ها حکایت از این دارد که تعداد پنج تن از ماموران ناجا نیز به دلیل مصدومیت به برخی از بیمارستان‌های شهر تهران منتقل شده‌اند.