شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » خبرگزاری موسوم به “مهرنیوز” به تکرار دروغپردازیهای فضاحت آمیز ارگان رسمی سپاه پاسداران موسوم به فارس نیوز پرداخت!

خبرگزاری موسوم به “مهرنیوز” به تکرار دروغپردازیهای فضاحت آمیز ارگان رسمی سپاه پاسداران موسوم به فارس نیوز پرداخت!

تکرار دروغپردازیهای فضاحت آمیز ارگان رسمی سپاه پاسداران موسوم به فارس نیوز در سایتهای زنجیره ای!

سایت پوششی سپاه پاسداران موسوم به مشرق نیوز با تکرار مهملات سایت دروغپرداز موسوم به فارس نیوز دراقدامی که بوی توطئه ازآن به مشام میرسد ادعای فارس نیوز را برای لاپوشانی تیراندازی به سمت دراویش درمحله “پاسداران” و اطراف منزل آقای دکترنورعلی تابنده قطب دراویش گنابادی مدعی شد که درویشها به اتوبوس متعلق به خود به ماموران کلانتری حمله کرده وآنها را زیر گرفته و تعدادی را مقتول و عده را مجروح کرده اند!

این دروغی خیانت آمیز بیش نیست. همه میدانند که استفاده از اتوموبیل برای زیرگرفتن تجمع کنندگان همیشه کار ایادی سرکوب وعوامل برهم زننده نظم عوموی بوده است و این وصله به دراویش صلح جو نمیچسبد!

گزارش کذب منتشرشده در سایت موسوم به مهر نیوز به قرارزیر است:

سخنگوی نیروی انتظامی:

عاملات شهادت ۳ مامور نیروی انتظامی بلافاصله دستگیر شدند

شناسهٔ خبر: 4232473 –

سخنگوی نیروی انتظامی گفت: در پی حمله عوامل فریب خورده به ماموران کلانتری ۱۰۲ پاسداران سه تن از ماموران این کلانتری به شهادت رسیدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سعید منتظرالمهدی گفت: در آستانه شهادت بانوی مکرم دو عالم، عوامل فریب خورده و مخلان نظم و امنیت در ادامه تجمعات اخیر در خیابان پاسداران تهران در عملی مذبوحانه با استفاده از یک دستگاه اتوبوس سه تن از دلاورمردان سبزپوش و حافظان نظم و امنیت نیروی انتظامی را که در منطقه حاضر شده بودند به شهادت رساندند.

وی افزود: قاتلان در کسری از زمان دستگیر شدند و اوضاع تحت کنترل پلیس قرار دارد.

سخنگوی نیروی انتظامی ادامه داد: نیروی انتظامی ضمن تسلیت شهادت این سه نیروی فداکار و از جان گذشته به محضر حضرت زهرای اطهر (س)، فرمانده معظم کل قوا و خانواده این شهدا، به برهم زنندگان امنیت قاطعانه هشدار می دهد که در برابر اقدامات ضد امنیتی و ضد قانونی هر کس با هر هویتی برخورد می کند تا همه بدانند که کسی را یارای تعدی به امنیت عمومی که محصول خون هزاران شهید است نمی باشد.