پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » بین المللی » بیانیه حزب الله لبنان در پی سرنگونی جنگنده اسرائیل! اسرائیل عملیات هوایی امروز برعلیه اهدافی در سوریه، بزرگترین عملیات از این نوع از سال 1982 تاکنون توسط ارتش اسرائیل میباشد!

بیانیه حزب الله لبنان در پی سرنگونی جنگنده اسرائیل! اسرائیل عملیات هوایی امروز برعلیه اهدافی در سوریه، بزرگترین عملیات از این نوع از سال 1982 تاکنون توسط ارتش اسرائیل میباشد!

 

حزب الله لبنان مدعی شد که با سقوط یک جنگنده اسرائیلی باآتش پدافند سوریه مرحله  راهبردی جدیدی در منطقه شروع شده و معادلات قدیمی از بین رفته است!

به گزارش مشرق به نقل خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری حزب الله لبنان موسوم به المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه ای به واکنش ارتش سوریه به حملات اسرائیل و سرنگونی یک جنگنده اف۱۶ این رژیم واکنش نشان داد.در بیانیه حزب الله آمده است:

مرحله راهبردی جدیدی شروع شده است. تجاوز مداوم اسرائیل به سوریه و هدف قرار دادن تاسیسات و مراکز نظامی و شهری آن محکوم است. از هوشیاری ارتش سوریه در مقابله با جنگنده های اسرائیلی و سرنگونی جنگنده اف ۱۶تمجید می کنیم.این سرآغاز مرحله جدیدی است که مانعی در برابر هدف قرار دادن حریم هوایی و اراضی سوریه می شود. حمایت آشکار اسرائیل از تروریسم و گروههای تکفیری و ورود به خط بحران سوریه از باب دشمنی و تجاوز را مورد انزجار قرار می دهیم.تحولات امروز مفهومش این است که معادلات قدیمی قطعا تغییر کرده و از بین رفته است. ما حمایت قوی و ثابت خود از ملت سوریه در دفاع از اراضی، حاکمیت و حقوقش را مورد تاکید مجدد قرار می دهیم.