جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » حکایت نیش زنبور و سنگ خارا ! / افشای پشت پرده توطئه از پیش طراحی شده به منظور بر هم زدن آرامش دراویش گنابادی

حکایت نیش زنبور و سنگ خارا ! / افشای پشت پرده توطئه از پیش طراحی شده به منظور بر هم زدن آرامش دراویش گنابادی

 

 

حملات اخیربه دراویش از ساعت ٣۰ : ۲۱ شنبه ۱۵ بهمن آغاز شد؛ این درحالی است که در صفحه تلگرام خبرگزاری صوفیه ، ساعت ٣۰ :۲۰ درست یکساعت پیش از آغاز درگیری ها ، این خبرگزاری با لوگوی اطلاعیه مهم و فوری ، از خبر این تحرکات پرده برداری علیه بزرگ طریقت گنابادی رونمایی می کند.

حکایت نیش زنبور و سنگ خارا !

امروز صبح  یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ هر شبکه خبری ای را که در فضای مجازی ورق می زنیم با موج اخبار مربوط به دراویش گنابادی روبرو می شویم ؛ خبرگزاری و یا فعال خبری مستقلی نیست که این خبر را درج نکرده و در مورد آن اطلاعرسانی و یا موضعگیری نکرده باشد.

با توجه به اوضاع نابسامان این روزهای رژیم موقت آخوندی ، پس از بازخوانی هر خبری مرتب این پرسش در ذهن خواننده متبادر میشود ؟

آخر در این نابسامانی اوضاع ، در آستانه پیروزی انقلاب منفور آخوندی در ۲۲ بهمن ماه و در حالیکه تنها ٣ روز از سالروز ورود آیت الله خمینی به ایران می گذرد ، چه حماقتی بر سرهای بی مغز متوحشان حکومتی مستولی گشته که دست به خودکشی سیستم یکجا زده اند؟  که می خواهند موج خشم و خروش ، آرام ترین قشر جامعه مدنی ایران – صوفیان گنابادی – را همچون بهمن بر سر خود فرو آورند. آنهم در  ۱۵ بهمن ؟!

در همین زمینه بدنبال فیلمی از حمله زنبورهای عسل به کسی که دست در کندو می کند می گشتیم که چیزی نیافتیم ، این حشره به قدری مفید و بی آزار است که فیلمی از توحش و یا حمله اش در هیچ جا بدست نیاوردیم؛ البته ناگفته نماند که جملگی می دانیم که نیش زنبور بسیار دردآور و در مواقعی که به هدف می خورد کشنده نیز هست.

حال بیاییم جامعه دراویش صلح طلب و مسالمت جو را به زنبور های عسل تشبیه کنیم ، که جز فایده و منفعت برای محیط اطراف خود و شیرینی و شهد عسل برای دیگران ، بهره ای دیگر ندارند. اما کافی است در فاصله چند قدمی از همین زنبورها بخواهید به کندو نزدیک شوید؛ صدای درون کندو شما را بیاد یه رآکتور اتمی می اندازد. این صدا ، صدای اتحاد و همدلی آنان است، که رعشه به اندام می اندازد.

بسیاری هم دیده شده که زنبورهای مدافع برای دفع خطر با آنکه به مرگ خودآگاهند، باکی از آن ندارند و خود را قربانی دفاع از حریم شان می کنند و در این راه بیمی به خود راه نمی دهند. اما وای به حال ، قربانی نیش تند و تیز مدافع که عقل و هوش از سر می پراند و ترس را بر اندام مهاجم مستولی می سازد. این هشداری بود که لازم دیدیم به «برادران عرزشی» گوشزد کنیم.

اما در همین رابطه ، همین قدر کافی است که بدانید ، بگفته بزرگ طریقت گنابادی جناب دکتر نورعلی تابنده : «ما (دراویش) در دوستی چون آب روان و در دفاع چون سنگ خارا هستیم.»

موضوع دیگری که لازم است متذکر شویم ، آغاز موج درگیری در برابر منزل قطب دراویش گنابادی در خیابان گلستان هفتم خیابان پاسداران است.

این حملات بگفته شاهدان عینی از ساعت ٣۰ : ۲۱ شنبه شب آغاز شد؛ این درحالی است که در صفحه تلگرام خبرگزاری صوفیه ، ساعت ٣۰ :۲۰ درست یکساعت پیش از آغاز درگیری ها ، این خبرگزاری با لوگوی اطلاعیه مهم و فوری ، از خبر این تحرکات پرده برداری علیه بزرگ طریقت گنابادی رونمایی می کند.

خبرگزاری صوفیه با انتشار اطلاعیه با عنوان «آغاز شمارش معکوس پایان رأفت اسلامی» درست یکساعت پیش از آغاز درگیری ها در برابر منزل قطب طریقت نعمت اللهی گنابادی از تهدید دراویش گنابادی سخن بمیان می آورد. بنظر می رسد گردانندگان سیاستهای خشونت طلبانه جمهوری اسلامی همگی رأس ساعت ٣۰ :۲۰ توطئه های خود را رسانه ای می کنند درست همانند اخبار صدای و سیمای میلی رأس ساعت ٣۰ :۲۰ .

حال در این میان انتظار می رود که آقای حسن روحانی بعنوان رئیس جمهوری ایران و رئیس شورای عالی امنیت ملی و بویژه وزیر جوان ایشان آقای محمدجواد آذری جهرمی وزیر محترم ارتباطات و فن آوری اطلاعات که دکمه فیلترینگ تلگرام را زیر انگشت اشاره خود دارند ، رسیدگی های لازم به یاوه گویی های غوغاسازان را بعمل آورده و نسبت به جمع آوری اراذل و اوباش غائله سالار در مرکز خبرگزاری صوفیه مبادرت ورزند. اگر وزارت اطلاعات توانایی جمع کردن غوغاسازان و غائله سالاران را ندارد لااقل نسبت به نیش زنبور و عواقب ناشی از آن به دستگاههای ذی ربط هشدار دهند. اندکی خردورزی هم بد چیزی نیست.

خبرگزاری شب تاب نیوز