پنجشنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » فرق و ادیان » اخبار نگران کننده برعلیه قطب دراویش نعمت اللهی خبر از توطئه چینیِ تکفیریهایِ نفوذی در قرارگاه “ثارالله” برعلیه نص صریح فرمان آیت الله سیدروح الله المصطفوی الموسوی الخمینی میدهد!

اخبار نگران کننده برعلیه قطب دراویش نعمت اللهی خبر از توطئه چینیِ تکفیریهایِ نفوذی در قرارگاه “ثارالله” برعلیه نص صریح فرمان آیت الله سیدروح الله المصطفوی الموسوی الخمینی میدهد!

 

پایگاه خبری آمدنیوز با درج یک خبر اختصاصی  زیر عنوان”طرح عملیاتی گسترده برای بازداشت و قتل دکتر نورعلی تابنده قطب دروایش گنابادی”  مینویسد:

حکم بازداشت نورعلی تابنده قطب دروایش گنابادی روز گذشته توسط شعبه‌ی ۳ دادسرای امنیت به ریاست بازپرس حسینی به اتهام کلی «اقدام علیه امنیت ملی» (بدون ذکر مصادیق) و اتهام مضحک «ارتباط با سرویس‌های بیگانه» صادر شده است.توصیه‌های زیر، برگرفته از آخرین اطلاعات مخابره شده توسط منابع خبری «آمدنیوز» در سازمان اطلاعات سپاه (ساس) است که لازم است دروایش صلح‌جو به آن توجه ویژه داشته باشند:

۱- مناطق منتهی به گلستان هفتم پاسداران امروز به وسیله‌ی «هلی شات» ارسالی سازمان اطلاعات سپاه، به طور کامل عکسبرداری و فیلم‌برداری شده و قرار است در انتهای شب، عملیات ربایش دکتر نورعلی تابنده قطب دروایش گنابادی انجام شود.

۲- این عملیات توسط یگان ویژه پاسداران ناجا و نیروی انتظامی با هدایت یگان عملیات ویژه‌ی قرارگاه ثارالله و سازمان اطلاعات سپاه (ساس) انجام خواهد شد.

۳- نیروهای اطلاعات حوزه‌‌های بسیج منطقه، واحد اطلاعات نواحی سپاه و عوامل تعقیب، شناسایی و بررسی میدانی این نهاد نظامی، در اتومبیل‌های مگان، سانتافه و پرشیا در کوچه‌های اطراف محل اقامت دکتر نورعلی تابنده مستقر شده‌اند.

۴- قرار است امشب با هماهنگی شورای تأمین استان و پشتیبانی این نیروها، سازمان اطلاعات سپاه (ساس) اقدام به عملیات ویژه برای ربایش دکتر نورعلی تابنده از محل سکونت خود نماید.

۵- قرار است پس از بازداشت دکتر نورعلی تابنده قطب دروایش گنابادی، وی در محل زندان سازمان اطلاعات سپاه در زندان اوین (دو الف) با مرگ خاموش کشته شود.

۶- دادسرای ویژه امنیت مسئولیت این بازداشت را به وزارت اطلاعات سپرده بود که وزارت اطلاعات با این بازداشت مخالفت کرده است. سپس پلیس اطلاعات و امنیت (پاوا) به عنوان ضابط برای بازداشت تعیین شد که با ناتوانی این پلیس در درگیری‌های شب گذشته و امروز، سازمان اطلاعات سپاه به عنوان ضابط وارد عمل شده است.

آیت الله سیدروح الله الخمینی در سال 1360 هرگونه تعرض به ساحت رئیس الفقرا سلطانحسین تابنده گنابادی و متعلقان ایشان را حرام شرعی و جرم قانونی و مستوجب مجازات قطعی دانسته بود. این یک حکم حکومتی لازم الاتباع به شمار میرود: