پنجشنبه , ۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » در بیدادستان ایران محنت زده “دادستان کل کشور” و”دادستان تهران”، به وسط میدان ریخته اند تا علیه کشف حجاب زنان شجاع هموطن، ریش بجنبنانند؟!!!!

در بیدادستان ایران محنت زده “دادستان کل کشور” و”دادستان تهران”، به وسط میدان ریخته اند تا علیه کشف حجاب زنان شجاع هموطن، ریش بجنبنانند؟!!!!

 

این دختر هموطن در این حرکت نمادین میگوید: من برای خودم حجاب اختیار کرده ام، اما مخالف حجاب اجباری برای زنان هستم!

آخوندک بیخرد و نادان محمد جعفر منتظری، به اصطلاح “دادستان کل ایران”؟!!!  با اظهار عجز و بیچارگی دربرابر اراده پولادین زنان هموطن ادعا کرد: برداشتن روسری بیشتر از نادانی و فریب‌خوردگی است

 

این آخوندک بیسواد و غافل از شرع و قانون روز سه‌شنبه، ۱۱ بهمن  در جواب به یکی از نمایندگان مجلس -که گفته بود برای یکی از دخترانی که در خیابان حجاب خود را برداشته‌اند وثیقه ۵۰۰ میلیون تومانی!!! تعیین شده- گفت: “این مساله را بسیار امر جزئی و غیر قابل توجه می‌دانم چرا که اکثر به اتفاق بانوان ما یا محجبه چادری هستند یا حجاب اسلامی درستی دارند یا برخی‌ها اگر حجاب درست و کاملی ندارند، قطعا پاکدامنی و عفاف لازم را دارند و حرکتی را انجام نمی‌دهند که مورد نظر دشمن است.این حرکتی بچه‌گانه است که دختر جوانی در نقطه‌ای که افراد زندگی طبیعی‌شان را می‌کنند و راه خود را می‌روند در خیابان ناگهان روسری خود را بردارد و خود را نشان دهد و برخی ماموریت داشته باشند که از او فیلم بگیرند و بلافاصله در فضای مجازی منتشر کنند.کسانی که این کار را می‌کنند بیشتر از نادانی و فریب‌خوردگی و از روی القائاتی است که از خارج کشور می‌شود. افردی که بی‌حجابی و حرکاتی را انجام می‌دهد که در شان یک بانوی مسلمان نیست، از نظر قانون مرتکب جرم شده و تحت تعقیب هستند هرچند ما اعتقاد داریم این افراد را قبل از مجازات هدایت و ارشاد کنیم تا متنبه و متوجه شوند و دستگاه قضایی نیز باید در چارچوب قانون حرکت کند و اقدام پیشگیرانه انجام دهد.”

از سوی دیگر، عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران، در مصاحبه با خبرگزاری ایلنا ادعا کرد که یک نفر در ارتباط با “دختران انقلاب” “حسب گزارش پلیس یک نفر دستگیر و به دادسرای ارشاد ارجاع شده است. از وثیقه اطلاعاتی ندارم، قرارها متناسب خواهد بود، این اقدام خلاف شرع و خلاف قوانین است و جرم تلقی می‌شود زیرا تجاهر به گناه جرم است.”