جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ادعای بی پایه دادستان عمومی و ضدانقلاب قم باطرح یک ادعای خنده دار بیخردی خودش را آشکار کرد! وی مدعی شد ضارب دو “عمامه به سر قمی” در قم تحت تاثیر مصرف شیشه بوده

ادعای بی پایه دادستان عمومی و ضدانقلاب قم باطرح یک ادعای خنده دار بیخردی خودش را آشکار کرد! وی مدعی شد ضارب دو “عمامه به سر قمی” در قم تحت تاثیر مصرف شیشه بوده

دادستان قم افزود: بر اساس استعلام‌های اولیه فرد ضارب، جزو اراذل اوباش نبوده و هیچ ارتباطی هم به اغتشاشات اخیر نداشته است! اما بنگی بوده!! او ساعت 17 روز دوشنبه یک فرد پس از آتش زدن خودروی پیکان، به سمت عابرین حمله کرد و با چاقو دو “عمامه به سر قمی” را در وسط شهر قم  مضروب کرد.

مهدی کاهه دادستان عمومی و انقلاب قم در رابطه با حمله یک فرد به دو “شهروند “؟!! در قم از شناسایی و دستگیری این فرد خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دادستانی قم، مهدی کاهه در خصوص حادثه عصر امروز در قم گفت: بر اساس تحقیقات مقدماتی مشخص شده است که این فرد از اهالی و ساکنین استان قم نبوده و در زمان وقوع جرم به دلیل مصرف شیشه تعادل روحی و روانی نداشته است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قم افزود: دو “عمامه به سر” مضروب بلافاصله پس از این اتفاق به بیمارستان منتقل شده و تحت درمان سرپایی قرار گرفتند.

وی در رابطه با آتش زدن خودرو توسط این متهم نیز گفت: خودروی مذکور مربوط به خود متهم بوده که به دلیل توهم داشتن قصد داشته خود و ماشین را به آتش بکشد که در حین خودسوزی ماموران نیروی انتظامی مانع این اقدام شدند.