جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » ادعای مضحک و خائنانهء استانداری لرستان: در درگیری‌های “دورود” چند نفر به ضرب گلوله کشته شدند، اما هیچ تیری از ناحیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک نشده!!!!

ادعای مضحک و خائنانهء استانداری لرستان: در درگیری‌های “دورود” چند نفر به ضرب گلوله کشته شدند، اما هیچ تیری از ناحیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به سمت مردم شلیک نشده!!!!

در پی بالاگرفتن موج اعتراضات شب گذشته، عده ای در شهرستان دورود بدون توجه به اخطار پلیس به سمت فرمانداری حمله ور شدند.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :حبیب الله خجسته پور معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان در گفت و گو با ایرنا افزود: در این درگیری هیچ تیری از ناحیه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی به سمت مردم دورود شلیک نشد. در این درگیری هدف همه ما این بود که تجمع به صورت مسالمت آمیز پایان پذیرد اما با توجه به حضور افراد و گروه های تکفیری و معاند و هدایت سرویس های اطلاعاتی بیگانگان متاسفانه 2 نفر حاضر در حادثه، کشته و سه نفر دیگر مصدوم شدند. امیدواریم در ادامه با درایت و همکاری مردم شاهد آرامش بخشی به مردم لرستان بخصوص مردم عزیز شهر دورود باشیم.شوراهای تامین استان و شهرستان های لرستان تشکیل شده و تمام تلاش ما این است که هیچگونه تجمعات غیرقانونی نداشته باشیم لذا خانواده ها را دعوت به آرامش می کنیم.