جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » مطلب بسیار دقیقی با شماره شخصی غلامحسین کرباسچی به گروه‌ها فروارد می‌شود که می‌گوید آخوندکی غاصب موسوم به احمد علم‌الهدی اعتراضات اخیر را راه‌اندازی کرده است!

مطلب بسیار دقیقی با شماره شخصی غلامحسین کرباسچی به گروه‌ها فروارد می‌شود که می‌گوید آخوندکی غاصب موسوم به احمد علم‌الهدی اعتراضات اخیر را راه‌اندازی کرده است!

 

 

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی طی مطلبی که شخصاً در تلگرام ارسال کرده آورده است که شورای عالی امنیت ملی، احمدعلم الهدی را به دلیل “اقدام پشت پرده او در تجمعات خیابانی مشهد” فراخوانده و “شمخانی -دبیر شورای عالی امنیت ملی- شخصاً با لحن شدید به او تذکر داده است

دفتر  علم الهدی “خبرسازی کرباسچی” را تکذیب کرد

واکنش دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی به “خبرسازی کرباسچی”؛ کذب است

علیرغم تکذیب رسمی / اما زورکی!!/ خبر توسط کانال اصلاحات‌پرس، این پیام با شماره‌ی آقای کرباسچی به گرو‌ها و افراد فروارد می‌شود

این موضوع در صورت نفوذ بیشتر در افکار عمومی می‌تواند به عنوان مبدائی برای تبدیل اغتشاش به فتنه در نظر گرفته شود. با توجه به اینکه گروه‌های مختلف سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب، منتقد و حامی دولت، در برابر اغتشاش‌های یکی دو روز اخیر مواضع مشترک و انتقادی اتخاذ کرده‌اند، اما تبدیل این جریانات به رقابت و دعوای بین دو طیف سیاسی و نشاندن احمد علم‌الهدی در مرکز اتهامات توسط کرباسچی می‌تواند باعث رویارویی دو گروه از مردم در برابر یکدیگر شود. رویارویی گروهی مردم در برابر یکدیگر بر سر یک سوءتفاهم از جمله موضوعاتی است که از آن به فتنه تعبیر می‌شود و می‌تواند سرمایه اجتماعی یک کشور و امکانات مادی آن را به خاطر بیندازد.

/تکمیلی/

ساعتی پس از انتشار این خبر، غلامحسین کرباسچی در گفت‌وگو با روزنامه فرهیختگان، ارسال این متن را تایید کرده اما گفته که شاید از این جهت بوده که من برای کسی فرستادم ببینم درست است یا نه.

انتهای پیام/