شنبه , ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » رفراندوم خودجوش ” نُه دی هزاروسیصدو نود و شش” یک سند انکار ناپذیر در تفهیم اراده مردم و شهروندان ایرانی به غافلان و متغافلان است!

رفراندوم خودجوش ” نُه دی هزاروسیصدو نود و شش” یک سند انکار ناپذیر در تفهیم اراده مردم و شهروندان ایرانی به غافلان و متغافلان است!

 

علیرغم دمیدن در همه بوقهای تبلیغات و پروپاگاندا، دست اندرکاران نظام ولایت فقیه در روز کذائی نهم دی یعنی دیروز – که از سال هشتادوهشت تاکنون از آن با روز حماسه ملی !!! ادعایی خودشان یاد میکردند- موفق نشدند بیش از پانصد، ششصدنفر را با هزار نوع ضعف و حقارت و سرشکستگی در ناحیه موسوم به مصلای تهران جمع کنند تا آخوندی موسوم به محسن اراکی برای آنها حرفهای مبتذل و بیفایده تکراری بلغور کند!!

او بر اساس ماموریتی که داشت ساعتی وراجی کرد، اما حتی حضار حاضر درپای منبرش وقعی به مُهمل بافیهای تهوع آور او نکردند!! گریه زاریهای آخوند احمدعلم الهدا در مشهد برای جمع کردن مردم و پُرحرفی کردن برای آنها نتیجه ای نداشت و مردم ترجیح دادند مثل روزهای قبل درخیابانها به حرکت درآمده و صفوف اعتراض خود را فشرده تر کنند و به مدیران بی لیاقت و دزد و فاسد نظام که جان را به لب مردم رسانده اند “نه” بگویند!

درهمان لحظه در سراسر سایر شهرهای ایران نیز جمعیتهای فزاینده شهروندان در خیابانها به حرکت درآمده و باآمادگی برای فداکردن جان خود حرف دل خود را در نفی استحمار و استضعاف برعلیه مدیران فاسد و دزد وبیلیاقت فریاد میزدند.

این یک رفراندوم خودجوش تردیدناپذیر و غیرقابل انکار در برابر نگاه و نظر مردم جهان بود و همه منابع مستقل خبری درسطح بین المللی وقوع این رفراندم سراسری ملی که بیانگر ورشکستگی کامل نظام حاکم برایران بود را در صدر اخبار خود منعکس نمودند.

آری به لطف گسترش وسایل ارتباطات جمعی عموم مردم دنیا نظاره گر نتایج این رفراندوم رسواکننده عظیم در ایران در تاریخ نهم دی بودند!!

آری، آن رفراندم کذائی دیروز برگزار شد. اگر هنوز عده ای میخواهند آن را نادیده و ناشنیده بگیرند، یا مردم را تشویق به سکون و رکود و سکوت و دم فروبستن کنند تا بعداً … یک روز دیگر و در شرایط ایده آل و زیر نظارت بین المللی!!! در یک ناکجا آباد!!! مراسم رفراندوم برگزار نمایند… قدری به حوادث پیش آمده در مصلای اراک در روز نهم دی ۱۳۹۶ بیندیشند!!!

رفراندوم مردمی در برابر چشم جامعه بین المللی بطور خودجوش و بدون هیچگونه رهبری از داخل یا خارج، از سینه مردم معترض جوشید وبرگزار شد!!

پژواک این رفراندوم حتی  رحمانی فضلی وزیرکشور کابینه رحسن روحانی را نیز از خواب گرانگوشان پراند و اورا وادار به اعتراف ناخواسته نمود!

ای کاش غافلان و متغافلان سعی در به خواب فروکشاندن مردم ناخرسندننمایند، چون خود از موج حرکت مردم به ساحل عافیت رانده خواهند شد!!

 

رحمانی فضلی:قطعاً با عاملان تخریب اموال عمومی و سلب امنیت برخورد می‌شود/ قوای سه‌گانه مصمم به پیگیری مطالبات مردم برای حل مشکلات آنها هستند.

وزیر کشور گفت: کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی‌نظمی و بی‌قانونی کرده و موجب سلب امنیت مردم می‌شوند در قبال قانون مسئولند و باید پاسخگوی رفتارهای خود بوده و هزینه آن را بپردازند.

به گزارش جوان آنلاین به نقل از  فارس نیوز خبرگزاری سپاه پاسداران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در واکنش به حوادث و اتفاقات اخیر اظهار داشت: حوادث و اتفاقات چند روز اخیر موجب نگرانی، تأثر و ناراحتی مردم عزیزمان شده که همواره هوشیاری و هوشمندی مردم و اهمیت دادن آنها به نظم و امنیت و قانون موجب شکست هر توطئه ای شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه انقلاب اسلامی؟!!!! و ارزش‌های والای اسلامی؟!!!! و انسانی چیزی نیست که مردم از آن بگذرند، افزود: هر زمان احساس شود که مردم باید در صحنه حضور پیدا کنند، خواهند آمد.گروه‌ها، اقشار و طبقات مختلف مردم اعلام حضور و به صحنه آمدن داشته‌اند که اگر لازم باشد به موقع خواهند آمد.فضای ایجاد شده نه تنها برای امنیت، تولید و اشتغال کشور بهره‌ای ندارد بلکه موجب آسیب رساندن به تولید، اشتغال و امنیت کشور می‌شود.

رحمانی فضلی با تأکید بر لزوم رعایت نظم، قانون و امنیت، مدارا و خویشتن‌داری نیروهای انتظامی، امنیتی و مسئولان مربوطه را تحسین برانگیز توصیف کرد و گفت:  در طول سال‌های اخیر شاهد برگزاری تجمعات مختلف مردمی با رعایت قانون و نظم پیرامون مسائلی همچون پدیده شاندیز، مؤسسات مالی و اعتباری و موضوع بازنشتگان و … بوده‌ایم که با پیگیری دولت، مجلس و قوه قضاییه نسبت به حل بسیاری از آنها اقدام شده است!!!!! کسانی که اقدام به تخریب اموال عمومی، بی‌نظمی و بی‌قانونی کرده و موجب سلب امنیت مردم می‌شوند در قبال قانون مسئولند و باید پاسخگوی رفتارهای خود بوده و هزینه آن را بپردازند

رحمانی فضلی با اشاره به سوءاستفاده برخی افراد از فضای مجازی در اتفاقات اخیر گفت: کسانی که از فضای مجازی سوءاستفاده کردند و از آن در جهت سلب امنیت، بی‌نظامی، قانون شکنی و تخریب اموال مردم استفاده کردند، نشان دادند که استفاده از ظرفیت این امکان بهانه است، آنها به دنبال خشونت پراکنی و رعب و وحشت هستند که قطعاً با این نوع رفتار برخورد خواهد شد.مردم عزیزمان همواره با تأکید بر روش های قانونی پیگیر حقوق خود بوده و خواهند بود لذا نباید تخریب ها و تجاوز به حقوق عمومی و شهروندی جامعه را به حساب مردم فهیم و عزیزمان گذاشته شود.در شرایط کنونی حفظ آرامش، دعوت به نظم و قانون و تقویت وحدت، انسجام و هماهنگی و همکاری و پیگیری خواست و مطالبه مردم بهترین راه برقراری امنیت عمومی و پاسخگویی مناسب به مردم است.