پنجشنبه , ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » زلزله ۵.۲ ریشتری تهران و کرج را لرزاندو مردم هراسان را روانه خیابان‌ها کرد/ در مسیرهای منتهی به پمپ بنزین ها ترافیک سنگین است!

زلزله ۵.۲ ریشتری تهران و کرج را لرزاندو مردم هراسان را روانه خیابان‌ها کرد/ در مسیرهای منتهی به پمپ بنزین ها ترافیک سنگین است!

ساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه امشب، چهارشنبه (۲۹ آذرماه ۹۵) زلزله‌ای با شدت لرزه ۵.۲ در مقیاس ریشتر تهران و کرج را لرزاند. زلزله‌ای که به گفته رئیس مرکز لرزه نگاری، کانون آن در محدوده مابین استان‌های تهران و البرز در محدوده مشکین دشت بوده است.
موافق گرفتن عوارض از خودروهاي شخصي در بزرگراه هاي تهران هستم​ بايد مطلوبيت سفر با خودروهاي شخصي را كاهش دهيمواپسین دقایق امشب زلزله نسبتا شدیدی تهران و کرج را لرزاند و در پی آن مردم هراسان روانه خیابان ها شدند. این زمین لرزه در استان های قم، قزوین و حتی البرز نیز احساس شد.

بهساعت ۲۳ و ۲۷ دقیقه شب، چهارشنبه (۲۹ آذرماه ۹۵) زلزله‌ای با شدت لرزه ۵.۲ در مقیاس ریشتر تهران و کرج را لرزاند. زلزله‌ای که به گفته رئیس مرکز لرزه نگاری، کانون آن در محدوده مابین استان‌های تهران و البرز در محدوده مشکین دشت بوده است.