جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » فرهنگ » رهبر دموکرات‌ها در کنگره آمریکا: طرحی محرمانه برای جستجوی خط سیر و آمد و رفت “بشقاب های پرنده” در جو زمین

رهبر دموکرات‌ها در کنگره آمریکا: طرحی محرمانه برای جستجوی خط سیر و آمد و رفت “بشقاب های پرنده” در جو زمین

 بر اساس طرح ارائه شده توسط “هری رید”- سناتور دموکرات و “رهبر دموکرات‌ها در کنگره آمریکا” تاسال گذشته- پنتاگون برای رهگیری “اشیاء هدایت شونده فضایی در جو زمین” میلیونها دلار از بودجه محرمانه تحقیقاتی را اختصاص داده بوده است.

ادامه تحقیقات علمی در باره “بشقاب پرنده‌‎ها” به شدت مورد علاقه انقطاع ناپذیر “پنتاگون” -وزارت دفاع آمریکا-است.

بر اساس گزارشی که  روز شنبه ۱۶ دسامبر – ۲۵ آذر  تعدادی از جراید آمریکایی از جمله نیویورک تایمز منتشر کردند ، طرحی محرمانه برای جستجوی خط سیر و آمد و رفت “بشقاب های پرنده” در جو زمین در فاصله سالهای  ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ با اختصاص یک بودجه محرمانه معادل بیست میلیون دلار توسط وزارت دفاع آمریکا به اجرا درآمده است.اجرای این طرح کاملا  محرمانه بود و حتی بسیاری از مقامات عالیرتبه وابسته به کاخ سفید و کنگره و سنا نیز ازآن بی اطلاع بودند.

سناتور بازنشسته دموکرات “هری رید” در این باره میگوید : “اسباب شرمندگی برای من نیست که  بانی و باعث پیاده کردن  چنین طرحی شدم . لازم بود، هرچند که قبل از ما کسی به این فکر نیفتاده بود.”

اسناد این عملیات ویژه از طبقه بندی محرمانه “سازمان سیا” خارج شده و دراختیار افکارعمومی قرار گرفته است. برخی از این اسناد حاوی عکسها و فیلمها و گزارش شهود عینی درمورد مشاهده جابجایی اشیاء پرنده ناشناس با سرعتهای خیره کننده در جو زمین است. امری که با امکانات تکنولوژیک کشورهای پیشرفته مانند چین و روسیه و مراکز هوا-فضای اروپایی قابل دستیابی نیست.