جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اول » اجتماعی و سیاسی » برای خنثی کردن کلیپ بنیامین نتانیاهو به علیرضاکریمی،رهبر نظام با علیرضا کریمی دیدار کرد و به او گفت خودت را دستی دستی زمین زدی تا عزت آفرینی کنی!

برای خنثی کردن کلیپ بنیامین نتانیاهو به علیرضاکریمی،رهبر نظام با علیرضا کریمی دیدار کرد و به او گفت خودت را دستی دستی زمین زدی تا عزت آفرینی کنی!

کشتی گیران ایران سالها و ماهها تمرین می کنند تا به میدانهای بین المللی برای حضور در تشک های کشتی بروند و خودشان را به زمین بزنند تا عزت آفرینی کنند!

علی خامنه ای در دیدار پهلوان سرافراز کشورمان علیرضا کریمی: عزت‌آفرینی کردید و برای یک هدف بزرگ از حق خود گذشتید!… البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی از شما کوتاهی کنند.

به گزارش مشرق، علی خامنه‌ای ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار آقای علیرضا کریمی کشتی‌گیر سرافراز کشورمان در مسابقات جهانی کشتی زیر ۲۳ سال جهان و خانواده‌ی او، از خودگذشتگی و عزت‌آفرینی این پهلوان جوان را مورد تجلیل و تقدیر قرار دادند.

خامنه‌ای با تحسین اقدام علیرضا کریمی، کار بزرگ او را از سنخ کار پهلوانان نامداری همچون پوریای ولی قلمداد کرد و گفت: من از اینکه نشان دادید جوانی از جوانهای ما حاضر است برای یک هدف بزرگ و بلند پا بر روی نفس خود بگذارد و از حق قطعی و قهرمانی مسلم صرف‌نظر کند، واقعاً احساس عزت کردم. قدر این کار را بدانید و اجر معنوی آن را از خدا بخواهید، البته مسئولان نیز نباید در تجلیل و پاداش مادی کوتاهی کنند.